ساینا گلیساینا گلی، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

آوای خدا

سه سیب - یک سالگی- سری اول

1391/10/22 18:27
نویسنده : سمیرا
1,168 بازدید
اشتراک گذاری

1

2 اینو شاسی کردیم

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

91/8/23

ساعت 5 تا 8 شب

آتلیه سه سیب

برای اولین بار تجربه آتلیه کودک جالب و پرشور و البته پرکار بود.

به نظرم عشقم اصلا همکاری نکرد ولی من بیشتر عکساشو دوست داشتم. تماما خودشه.

عشقم کلا بازی می کرد اصلا کاری به کار عکاسی نداشت. خیلی بهش خوش می گذشت مخصوصا اولش که انرژی زیادی داشت. بدترین زمان براش وقتی بود که برای تعویض لباس آنتراک می دادیم. چون دوست داشت بازی کنه.

عاشق اون سبد بودی. خیلی دوستش داشتی. کلا از توش بیرون نمی یومدی. عاشق اون قارچ ها بودی و هر چی صحنه رو مرتب می کردیم شما بلافاصله بهم می ریختی و کلی می خندیدی. اصلا زیر پتو نمی موندی به هیچ وجه دوست نداری چیزی روی سرت باشه.

آتلیه و کادرش خیلی خوب بودن و واقعا عکسها قشنگتر از اون چیزی شد که تصورش رو می کردم.عکاسمون فوق العاده صبور و مهربون بود.

یه آلبوم کوچولو از عکسها بهمون هدیه دادن که خیلی جالبه.

ما بیشتر عکسها رو برای آلبوم شما چاپ کردیم. در واقع یه شاسی بیشتر نگرفتیم. راستش فکر می کنم تو مدت زمان نگهداری شاسی کاری بس دشوار است.

دوستای گلم از میون این عکسها یکی رو برای پست ثابت می خوام . خوشحال می شم نظراتون رو بدونم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

یاسی خاله هیلدا
22 دی 91 19:19
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااای عزیزم عکسات عالیهههههههههههه
خاله این عکسا خیلی قشنگن من کلی ذوق کردم
چه قدر ساده و زیبااااااااااااا
خاله اتلیه سه سیب که خیلی خوبه منم تو فکره سه سیب بودم ولی خب سمیه سها رو انتخاب کرد
وای عکساش عالیه نرگس جون خوده ساینا عالی دکورا عالی
کلی ذوقیدم


ممنون عزیزم. خودمم ساده بودنشو خیلی دوست می دارم. برای همینم رفتم سه سیب. البته عکسای عشقمم خیلی خوشگلن ها. دکورهای کودکم جالبن.
بازم ممنون خاله یاسی جووووووووووووووون. راستی قرار شد یکیشو انتخاب کنی ها.
یه عالمه بوووووووووووووووووووووووووس
فرزانه
22 دی 91 20:01
وای چه عکسهایی با اینکه شام خوردم دلم میخواد ساینایی رو بخورم
نرگس جونم همشون زیباست سخته یکی رو انتخاب کرد
اما من 2 و 5و 10 رو انتخاب میکنم
ببوس دخمل گلی رو هزارتا


وای خاله ای منو نخولیا.
ممنون عزیزم. منم با نظرت موافقم. چشمممممممممم. شما هم روی ماه گل پسر و گل پسری رو ببوس.
یه ماچ گنده هم از طرف ساینا برای خاله فرزانه جووووووووووون
مامان آویسا
23 دی 91 9:10
وای مامانی چه انتظاراتی از آدم داری آخه چه جوری میشه بین این همه عکس خوشگل و ناز یکی رو انتخاب کرد وای من که دارم از حال می رم عزیزم ناز که هستی عکسات هم که دیگه ناز تر
ولی من فکر میکنم اونی که با پاهای دوتایی تونه خیلی جالبه


ممنون عزززززیزززززززززم.
عشق منم ببرین آتلیه ها. مطمئنم خیلی عکساش خوشگل میشه.
منم اونو دوست دارم . فقط کاش جورابهای همرنگ می پوشیدیم. عیب نداره بار اولمون بود.
بووووووووووووووووووووووووووووس
منا مامان الینا
24 دی 91 9:50
وای خیلی خوشگلن هممممممشون
من هنوز الینا را آتلیه نبردم نمیدونم یا من تبنلم یا از اینکه عکسهای قشنگی نتونیم بگیرم میترسم

به نظر من اون عکس دومیه برای پست ثابت قشنگ یا اون عکسهایی که تو سبدن همشون قشنگن
ببوسش این خوشکگی را

راستی مامانش وقتی به نام خودت واسم کامنت میذاری اولش میگم اِ اِ یه خواننده جدید اضافه شده !!!! هنوز عادت دارم به اسم فرشته کوچولوت واسم کامنت بذاری


ممنون عزیزم. وای نگو ترو خدا خوشگلمو حتما ببر آتلیه. مطمئن باش عکساش خوب می شه.
منم اون عکس دومی رو دوست می دارم.
ای بابا چه کنیم دیگه خواهر. می بوسمتون یه عالمه

دخملیـــــــــــــ
25 دی 91 13:42
واییییییییییییییییییییییییی چه ناز
عکس پست ثابت نباید عمودی باشه فک کنم عکس 12 خیلی زیباست ه ر چند همه شون قشنگن...
به اسم نرگس جون لینکت کردم که اسم دخی لو نره ایشاا..


ممنون عزیزم. منم عاشق اون نگاهم. خیلی اون عکس رو دوست دارم. انگاری یه عالمه حرف داره. قربونت برم. ما هم می زاریم دخ م ل ی. بووووس
مامان آرشیدا کوچولو
25 دی 91 14:56
ووووووووووووووووووووووووووی


عکس ها معرکه شدند


ممنون عززززززززززیزززم.
خوشگل ترهاش مونده حالا.
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان آرشیدا کوچولو
25 دی 91 15:00
3، 5،16 خیلی خوشگل اند اما من 1 رو خیلی دوست دارم


منم موافقم. خودمم یک رو دوست می دارم. ممنون و یه عالمه بوووووووووووووووووس برای مامان زهره و فرشته کوچولوی نازم آرشیدا جون
فرزانه
25 دی 91 20:18
نرگس جون شما از مامان الینا(سعیده جون) خبر ندارید
خواستم بدونم حالشون خوبه؟؟؟؟؟


نه عزیزم. منم هر روز بهش سر می زنم. ولی نیست. نگرانشم. انشاله خودشو و نی نی خوب باشن
♥ الهه مامان روشا جون♥
26 دی 91 0:08
ای جانم عزیزم همه شون خوشگل شده.من عکس شاسی رو شب تولد عروسکم دیدم خیلیم خوشم اومد.
من عکس 1 رو دوست دارم واسه پست ثابت ولی بیا هر ماه یکیشو بذار آخه واقعا هرکدوم زیبایی خودش رو داره


ممنون الهه جونم. منم همشون رو دوست دارم. البته اینها فقط عکس های با بک سفیده. بقیه اش هنوز مونده. می بوسمتون یه عالمه
فاطمه (مامان آیلین)
26 دی 91 10:59
آخی ساینا جون خیللللللیییی عکسای قشنگی شدن عزیزم ..فرشته کوچولو ...عروسک ... قشنگ من بووووووس مامانش عکس دومیه و اون عکسی که دست مامان و بابا رو گرفته خیلی قشنگن واسه پست ثابت


ممنون عزیزم.
میسی خاله ای مهربووووووووووووونم
من خودمم عکس دومی رو خیلی دوست می دارم. دادم شاسی کردن. بووووووووووووووووووس
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
26 دی 91 12:08
وااااااااااااااااااااااااااااااای چه خوشگلن 20
هرچی نگاشون می کنم سیر نمیشم چه انتخاب سختی من میگم چندتاشونو بافتوشاب کنار هم بذار و همراه یکیشون مثلآاونی که تو سبد نشسته ویه پارچه کنارشه رو جدابه صورت بزرگ بندازید تو پست ثابت اینجوری همشون هست
بوسسسسسسسسسسسس



ممنون عزیزم. وای چه پیشنهاد خووووووووووووووبی. مرسی عزیزم. می بوسمتون.
مامان ترنم کوچولو
28 دی 91 9:56
واااااااااااااای خدا چه عکسای نازی.چه دخمل ملوسی خوردنی خاله


ممنون خاله ای. بووووووووس
مائده(ني ني بوس)
30 دی 91 11:15
هم ساينا جون هم عكساش فوق العادن


میسی عزیزم. می بوسمتون
مامان آنیا
2 بهمن 91 14:05
خیلی خیلی قشنگ بود قربون اون خنده هات برم عزیزم


ممنون عزیزم. بوووووووووووووووووووووس
فرشته ام "امیرحسین"
5 بهمن 91 14:43
سلام ماشاله همه عکسا ناز و قشنگن مامانی اجازه میدی بخولیمش:


ممنون عزیزم. نوش جونتون فقط منم امیرحسین می خواااااااااام. بوووووووووووووووس
مریم مامان عسل
7 بهمن 91 18:30
عزیزممممممممم
چه عکسای خوشگلی!!!!
نرگسی اولین تجربتون این بوده ببین تجربه های بعدی دیگه چی میشه!!
ینی محشره ها!!!!
من همه عکسا رو دوست داشتم!
قربون سفید برفی خودم بشم! که انقدر ناز داره!


وای چه عجب مریم جونم. دلمون کلی تنگیده بود.
مرسی عزیزم. خیلی خسته شدیم انصافا. انشاله از سال دیگه فقط چند تا عکس.
خیلی ناز داریم ما نی نی ها خاله ای حالا کجاشو دیدی. می بوسمتون یه عالمه
مادر آیاتای
6 اسفند 91 15:49
نرگس جون همشون خیلی خوبن. سبدی ها که ترکیب رنگ ساده ولی دوست داشتنی داره. اما اون عکسش که دست به دست پدر و مادره من خیلی دوست دارم.
راستی خسته نباشی. کار سختیه واقعا.


ممنون عزززززززززیزم. خودمم خیلی اون عکسو دوست می دارم. بوووووووووووووووووووووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوای خدا می باشد