ساینا گلیساینا گلی، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

آوای خدا

عکس 25 ماهگی

1392/10/7 10:51
نویسنده : سمیرا
424 بازدید
اشتراک گذاری

ساینا جونم در حال ساختن قطار

مراحل ساختش(البته ابتکار خودش بود)

ساینا اخم کنمژه

آماده شدیم بریم مطب

هر از چند گاهی یه پوشک گیر می یاری و شروع می کنی به بستن. وسطاش اوه اوه هم می گی از کی یاد گرفتی من هیچوقت موقع پوشک نمی گفتمعینک

یکروز از اون روزهایی که خودتون لباستون رو انتخاب می کنین.

 من فدای اعتراضاتت

یکروز دیگه ددری

یه مطلب می خوندم چشمای آبان ماهی ها محسور کننده است.

تا شکل ها و بندها رو گرفتم کمتر از یکهفته سرهمشون کردی

با اینکه کتابهای می می نی رو قایم می کنم ولی اونقدر می گردی تا پیداشون کنی.

اولین برف امسال

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

یاسی خاله هیلدا
7 دی 92 12:57
عشقم رندگی نفففففففففففففففس من دلم براتیه ذره شده قربونت برررررم من توام عشق هوهو چی چی هستی ؟؟؟؟؟؟؟ فدای تیپای زمستونیت بررررررررررررررم عاشق چشای محسور کنندتم خب خاله نرگس منتظره یه قرار حالا نمیدونم کجا باش شاید پارک بازی شاید خونه بزارم اخه دل من برای اینا یه ذره شده فقط این ماه بگذره این امتحانای من و سارا جون تموم شه بعدش ایشالا. عشق منووووووووو بوس بارون کن
سمیرا
پاسخ
واییییییی ممنون خاله یاسی همه عشقتو منتقل کردی به من منم ساینا رو بوس بارون کردم. بله دیگه منم هوهو چی چی انشاله انشاله. راستی سوالی در مورد تغذیه داشتین بیاین تاپیکم ها خوشحال می شم. یه عالمه
خاله مینا
10 دی 92 18:59
وای چقدردلم برات تنگ شده جیگر...قربون تیپت برم...قربون چشمای نازت برم...ایشالا زودتر ببینمت...بوسسس
سمیرا
پاسخ
سلام خاله مهربونم دیدی چه زود دعات برآورده شد. یه عالمه خودتو و رادین رو می بوسم. انشاله زودتر خوب بشه
الهه مامان روشا جون
14 دی 92 0:41
الهی بگردم دور خودتو اون قطار چیدنت و بند بازیت قربون اون چشمای مسحور کننده ات بشم برف بازی چسبید بهت؟با اون تیپای زمستونی بامزه ات
سمیرا
پاسخ
وای نه خدانکنه خاله جون محسورکننده است دیگه. بابامم همه اش می گه. خیلی عاشق برفم.
زهرا مامان فنچی
14 دی 92 15:09
سلام . چه دخمل خوشگلی دارین . خدا حفظش کنه
سمیرا
پاسخ
سلام ممنون
مامان اویسا
14 دی 92 15:21
ووی قربون اون چشای محسور کننده ات قربون اگن قد وبالا همه بچه ها عاشق قطار بازی هستند همه جوره چرا کتاباشو قایم می کنی؟ خوش به حالت که برف هم دیدی اینجا که بزرگترها در حصرت برف هستند چه برسه کوچولوها
سمیرا
پاسخ
قربون خاله مهربون آخه یه جایی خوندم می می نی بد آموزی داره. گرچه دیگه از ما گذشته و ساینا همه رو حفظه. الهیییییییییی. نه بابا سرما خوب نیست. آخه من خودم برف دوست ندارم
فاطمه مامان آیلین
15 دی 92 8:59
آخه تو چگد گشنگییییییییی
سمیرا
پاسخ
مامان آرشیدا کوچولو
15 دی 92 11:39
جیگر خانه چه فندوقی شده درسته میشه قورتش داد مامان نرگس جون هنوز ساینا طلا رو پایش رشد میبری عایا ؟
سمیرا
پاسخ
ممنون خاله بله عزیزم می برم ولی چون مسائل کمی خصوصی تر شده دیگه پستی نمی زارم.
سارا (مامان درسا)
15 دی 92 14:30
ای قربونت برم خاله ماشالا چقدر خانوم شده ساینا جونم نرگسی دلم واسش یه ذره شده یه ذره حتما یه قرار بذاریم حتماناااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
سمیرا
پاسخ
منم به فدای خاله. امتحانا چطوره؟ شاگرد اولی دیده ما هم همینطور به خدا بابا من منتظر شما و سمیه هستم ولی گمونم باید خودم دست به کار بشم.
زهرا مامان کوشولو
23 دی 92 22:08
ای جان
سمیرا
پاسخ
ماجون
30 دی 92 1:57
بهما هم سر بزنید
سمیرا
پاسخ
چشم سعی می کنیم
باران قاصدک
3 خرداد 93 9:55
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوای خدا می باشد