ساینا گلیساینا گلی، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

آوای خدا

عکس

1392/3/10 22:20
نویسنده : سمیرا
393 بازدید
اشتراک گذاری

یه مدل خوابیدن جدید. البته عکست مال 17 ماهگی است.

اولین باری که موهاتو جمع کردم با کش خودم.

ساینا در حال نقاشی

اینهم یکی از نقاشی هات که تاریخ صفحه مربوط به روز تولدته. 29/8/90

ساینا با پیراهن باباییش

همون روز تو صندلی ماشین

3/3/92

داری از صندلی می یای پایین

مستقل من. دیگه خودت از پله ها می ری بالا

از نمایی دیگر

خودتم از سرسره می یای پایین. یکی از پاهاتم که سمت راستی باشه همیشه زیرت می مونه.

تا تا که عاشقشی

یعنی می ری رو این پل قلبم می ایسته. از دو طرف پله داره.می دویی روش

اینجا گفتی ماما عس: یعنی عکس بگیر

در حال بوس کردن پرنده های سنگی

و از نمایی دیگر

ساینا مرداد 91

عاشقتم. عاشق بزرگ شدن هر روز توام.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

نسیم-مامان آرتین
11 خرداد 92 9:40
ای جون دلم،جیگرم موهاتو بستی خیلی ناناز شدی

نرگس جون باید یه پست میزاشتی و میگفتی وقتی ساینا پسر میشود خداییش تیریپ پسرونه خیلی بهش میاد فکر کنم یه داداش بیاری بدک نباشه ها




مرسی خاله ای.

می خواستم پست جدا بزارم. حوصلم نیومد. بله دیگه خیلی بهش می یاد.

داداش ؟؟؟؟؟؟ نه !!!!!!!!!!
بوووووووووووووووووووووووس

یاسی خاله هیلدا
11 خرداد 92 10:09
قربونت برم عشقم زندگییییی
من که باورم نمیشه انقدر بزرگ شدی عشقم
قربون تیپ پسرونت برم عزیزم خیلی ماااااه شدی دلم خواست گازت بگیرم
من یه روز بی خبر از راه دانشگاه میام خونتون تو رو میخوررررررررررم
یه عالمه میبوسمت عشقم


قربون خاله مهربوووووووووون
وای همشون کلی تند تند بزرگ می شن. ما هم پیر(گریه)
خودمم خوشم اومد از تیپش.
ببینیم و تعریف کنیم. تو بیا. قدم رو چشم ما بزار. حالا ساینا هم می دیم بخوری.
بووووووووووووووووس
سارا (مامان درسا)
11 خرداد 92 10:41
من عاشقتم خاله جونییییییییی
وای خدا اون عکس آخریه عالی بود عالی بیست بیست
ماشالا هزار ماشالا چقدر بزرگ و نازتر شده عشقم
ببوسش
راستی خسته نباشی با زحمتهای ما خواهر جون
من که با مهمونی خاله نرگس به روز کردم عزیزم


منم عاشقتونم.
می بینی تند تند بزرگ می شن.
این حرفا چیه عزیزم.
وای سارا جون کلی می یام وبت نمی تونم نظر بزارم یا نظرات باز نمی شه یا تایید نمی شه. دیدم پستتو.
بوووووووووووووووس
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
11 خرداد 92 15:28
سلااااااااااااااااااااام
وای چه عکسهای نازی
ماشالله جذابتر از همیشه
کجایید دیگه مارو فراموش کردید؟
دلم واستون تنگ شده بود


سلام ناهید جونم. مرسی عزیزم.
شما لطف داری به ما.
نه بابا این چه حرفیه. می یام پیشتون.
بووووووووووس
مامان آویسا
11 خرداد 92 20:29
خيلي نازي خانومممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم( براي تاييد)
چقده اين تيپ پسرونه بهت مياد واي واي ماماني اگه من بودم اون عكس پسرونه كامله رو قاب مي كردم به ديوار خيلي ناز شده

ببين چه بزرگ شده خانوم


قربونت برم عزیزم. لطف داری شما.
چشمممممممممم عکسو هم بزرگ می کنیم.
می بینی تند تند. آویسا جونم ماه دیگه یکساله می شه. چقدر زود گذشت.
خاله زهره مامان آرشیدا کوچولو
12 خرداد 92 16:24
داشتم عکس های طلا خانمی رو میدیدم آرشیدا پشت سرم بود کلی ذوق کرد و نی نی ، نی نی گفته بهش میگم این آجی سایناست ... نمیگذاره وروجک بنوسم که فعلا بای


ای جونم. معلومه حسابی شیطون شده عشقم. ببوس روی ماهشو.
مامان الینا
12 خرداد 92 23:22
ای جان دلم عزیزم چه بزرگ شدی ماشالا .از این عکس کوچیکیت خوب یادمه ،وای چه زود گذشت ....


ممنون مهربونم. آنیتا جونم هم بهمین زودی بزرگ می شه به اندازه چشم بهم زدن. بووووووووووووس
منا مامان الینا
13 خرداد 92 11:25
سلام آقا ساینای گل گلاب چه خوش تیپ شدی خاله
چه تیپ پسرونه بهت میاد اگه مامانیت یه داداش بیره کپپپپ هم باشین خیلی جالب انگیزناک میشه

ای جان این عکسای پارسال را دقیقا یادمه ماششالا چه بزرگ شده این دخملیمون موهاشو ببین عسیس دلم


سلام خاله مهربوووووووونم. قربونت برم میسی. مامانمم می گه تیپ پسرونه خیلی بهم می یاد.
داداش نههههههههههههههههههههههههههه
زودی بزرگ می شن دیگه.
روی ماهتونو می بوسم.
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
14 خرداد 92 0:18
واییییییییییییییییی این پست چه قدر عکس خوشگل و شکار لحظه داره
خوابیدنت به قربون
به قول مامانت ساینا من آآآآآآآآآآآآآآآآآااااااااااااشق اون موهاتم
نقاشی با مداد شمعی خیلی میچسبه ولی با مداد رنگی یه کیف دیگه ای میده.به نظرم نرگس جون بده بهش امتحان کنه یه کمی هم راه بره.خیلی هیجان داره خواهر
واقعا این بلوزه مال باباته؟چه مادر شوهر با سلیقه ای داره نرگس جون تا الان نگه داشته لباس رو
صندلی ماشینت مبارکککککککککککککک
فدات بشم بامحبتم که داری پرنده ها رو میبوسی


اصلا این پستو مخصوص خاله الهه گذاشتم. دیدم شکار لحظه دوست داری. مخصوص گذاشتم برای شما.
یعنی این مداد رنگی سوژه ای شده ها. ههههههه
واقعا. پوریاهم باهاش عکس داره . خونه مادر شوهره. برم اونجا عکس می گیرم می زارم ببینی پدر و دختر چقدررررر شبیه همن.
ممنون نننی قابلی نداره
این محبتش منو کشته.
یه عالمه فراوووووووووون بووووووووووووووووووس
متین من
16 خرداد 92 1:49
عزیزم چقدر لباس بابایی بهت میاد اینو جدی میگما خیلی بهت میاد
پارک رفتن رو ساینا جونی خیلی دوس داره بوووس


ممنون عزیزم. خیلی دوست داره. بوووووووووووس
مامان ترنم کوچولو
22 خرداد 92 9:40
ماشالله ملوس خاله.
وااااااااااااااای اون عکس بین پرنده های سنگی که از نیمرخه چه جیگری شده
بوس از اون لپای گلیت


ممنون خاله شبنم. مثل دوستم می مونم. می بوسمتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوای خدا می باشد