ساینا گلیساینا گلی، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

آوای خدا

نظرات (8)

یاسی خاله هیلدا
27 اسفند 91 11:11
عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااقتم


منم عاشقتونم. بوووووووووووووووووووووووووووس
منا مامان الینا
27 اسفند 91 11:16
عزیز دلم ماشالا چقدر خوشکلند عکسهاش

خوشششششجلند یه عالمه

بازم نمیتونم بگم کدومشون قشنگترن!

راستی نرگس جون فایل عسکا رو براحتی بهتون میدن یا هزینه جداگونه میگیرن؟
آخه اینجا من هر جا میرم میگن فایل بیرون نمیدیم! حالا انگار چه چیز خاصصصی که نمیخوان عکساشون بیرون بره!
فقط یه جا اونم گفت هزینه جدا میگیره
که میخواستم هفته قبل ببرم و ووو خوندی که چی پیش اومد!

ممنون عزیزم. نه اینجا سایز وب عکس هایی رو که سفارش دادی می دن. هزینه ای نمی گیرن. چون به درد چاپ نمی خوره. فکر کنم اگه بگی برات زیر 200 کیلو بایت درست کنن هزینه ای نگیرن.
انشاله زودتر خوشگلمو می بری. یه عالمه دوستتون دارم.
منا مامان الینا
27 اسفند 91 11:17
خصوصی داری عزیزم


بووووووووووووووووووووووووووس
منا مامان الینا
27 اسفند 91 11:19
اوووو از حواس پرتم یادم رفت تیک خصوصی اش را بزنم


باشه خانومی. دلشو ندارم بنویسم . حالا می یام برات می گم. بوووووووووووووووووووووس
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
27 اسفند 91 23:38
همه عکسات خوشگله خاله جون.قربونت برم که همش داری سعی میکنی شال و کلاهتو در بیاری
فدای اون انگشت اشاره ات کلوچه.


میسی خاله ای. چیزی رو سرم نباید باشه. البته الان خانوم شدم خودم کلاه می زارم سرم. می بوسمتون یه عالمه
مائده(ني ني بوس)
28 اسفند 91 14:08
خاله قربونش بره چه خوشگل و ناااااز


خدانکنه خاله مهربوووووووووووون. میسی.
متین من
20 فروردین 92 1:23
وای چه عکسای نازی چه دخترخوشکلی ماشالا خدا حفظش کنه ازراه دور


ممنون عزیزم. چشماتون خوشگل می بینه. ببوس متین جونو.
مامان الینا
21 فروردین 92 0:29
ای وای عکسات خیلی خیلی خیلی قشنگ شده ،دستت درد نکنه مامانی ،واقعا آتلیه ی خیلی خوبی رفتین .خیلی شیک و قشنگ عکس گرفته ،ساینا هم خیلی ملوس و ناز افتاده تو همه عکسهاش


ممنون سعیده جون. چشمات خوشگل می بینه خواهر. بوووووووووووووووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوای خدا می باشد