ساینا گلیساینا گلی، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

آوای خدا

16 ماهگی و آغازی نو

1391/12/29 10:49
نویسنده : سمیرا
380 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته من

همه هستی من

عاشقانه دوستت دارم.

سرآغازی دوباره از عشق

از جاودانگی

از بودن و احساس سرمستی

از لذت خنده هایت

از لذت بوییدنت

از لذت نگاهت

و از هر آنچه می خواهم در تو هست.

ای برترینم

بهترین ها را برایت می خواهم.

سالی نو ، فصلی نو ، رویشی نو

با تو بهترین ها را تجربه کردم. غلت زدی. نشستی . چهاردست و پا رفتی. دندون در آوردی . ایستادی و راه رفتی.

هر سال دم عید که می شه فکر می کنیم به سالی که گذشت. فکر می کنیم به آرزوهایی که اول سال داشتیم و دوست داشتیم به همشون برسیم. به خیلی هاش می رسیم حتی گاهی بهتر از اون چیزی که تصور می کردیم. به بعضی ها هم نه که بهش می گن مصلحت خداوند و من تصمیم گرفتم امسال به هر کدوم از خواسته هام که می رسم یا نمی رسم بگم نعمت خداوند.

بد و خوب، زشت و زیبا گذشت. دلم می خواد سال دیگه این موقع به همه دعاهای سر سفره هفت سین امسالمون برسیم.

سال نو رو به شما دوستان گلم و فرشته های نازتون تبریک می گم. همتون رو خیلی خیلی زیاد دوست دارم. بهترین ها رو براتون آرزو می کنم.

ســـــــــــــــــــــال نـــــــــــــــــــــــــــــــــــو مبــــــــــــــــــــــــــــــــــــارک

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

منا مامان الینا
2 فروردین 92 17:25
سلام نرگس جونم
سال نو مبارک عزیزم
سال نو ساینا جونم هم مبارک باشه و امیدوارم سالیان سال همیشه شاد و سلامت شاهد بزرگ شدنش و شکوفایی گل خوشبوی زندگیت با دلی شاد باشی گلم
میبوسمتون هزار و هفصدتا!


سلام عزیزم. سال نو شما هم مبارک. انشاله سالی پر از سلامت و سعادت داشته باشید. بووووووووووووووووووس
مامان سارا
6 فروردین 92 15:03
سلام عزیز دلم سال نو مبارک باشه انشالا سال خوبی در کنار ساینای عزیز و خانواده داشته باشید،16ماگی هم مبارک باشه


ممنون سارا جونم. شما هم عید خوبی داشته باشید در کنار النا جونم. بووووووووووووووووس
فرزانه
6 فروردین 92 20:57
عشقم و مامانی عشقم سال نو مبارککککککککککککککک
لحظاتتون همیشه رنگ خوشبختی داشته باشه ان شاالله


ممنون عزیزم. عید شما هم مبارک. بوووووووووووس
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
10 فروردین 92 0:22
مجازا هم عید رو بهتون تبریک میگم.امیدوارم سال خوب و خوشی رو در کنار همدیگه داشته باشید


عید شما هم مبارک. سالی پر از برکت رو برای شما و آقا مهدی و پر از شادی کودکانه برای روشا جونم آرزو می کنم. عید رو به مامان جونی مهربون هم تبریک بگید. بوووووووووووووووس
یاسی خاله هیلدا
11 فروردین 92 14:31
عشقم 16 ماهگیتن مبارک
نرگس جون عیدتون مبارک ایشالا سال خوبی در کنار پرنسسم و همسر محترمتون داشته باشین


ممنون خاله مهربونم. مرسی یاسی جونم. عید شما و مامان و بابا و البته دایی مهربون و سمیه جون و آقا مجید و عشقم هیلدا مبارک. سالی پر از خوبی براتون آرزو می کنم.
سارا (مامان درسا)
12 فروردین 92 17:17
سلام سلام سلام ....
سال نو مبارک نرگس جونم و ساینا جونم
خوبین؟ خوب خدا رو شکر ... امیدوارم امسال پر برکت و قشنگ باشه واسه جمع سه تاییتون ... ببوس گلمو


سلام سلام سارا جون
چه عجب خواهر کجا بودی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نبودی ها؟؟؟؟؟؟
سال نو شما هم مبارک سالی پر از شادی و برکت داشته باشید. بووووووووووووووووووووووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوای خدا می باشد