ساینا گلیساینا گلی، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

آوای خدا

گشت و گذار عید - 92

1392/1/22 12:12
نویسنده : سمیرا
642 بازدید
اشتراک گذاری

جشنواره طهران قدیم. میدان توپخاته

البته ما چون ماشین رو جلوی مدرسه پارک کردیم فکر کردم عکسی از مدرسه ساخته شده به دست امیرکبیر خالی از لطف نباشه.

سفره هفت سین میدان توپخانه

خونه خاله پروین. بغل بهناز

هر کاری دلت خواست با لپ تاپش کردی.

بابایی از اول شما رو بالا می انداخت. الانم خیلی دوست داری. می یای خودتو بالا و پایین می کنی و می گی دو دو یعنی یک دو سه بگو منو بنداز بالا. کلی هم ذوق می کنی.

این ماشین کوروش جونه که شما اول که رفتیم خونشون خواب بودی بعد بیدار شدی و سوار ماشین و دیگه پیاده نشدی. کوروش هم اول با شما تو ماشین نشست ولی بعد انصراف داد و زودی پیاده شد.

همه اش در ماشین رو باز می کرد که شما پیاده بشی اما شما در رو می بستی. اینقدر خندیدیم که نگو.

اینجا رضایت داده داره شما رو هل می ده

 

        11 فروردین-  اینجا هم آماده شدیم تا آخرین عید دیدنی ها رو بریم.

خونه عزیزجون . آقا جون.

خونه بچگی هامون. یادش بخیر همه روز اول عید جمع می شدیم اینجا. آخرین عیدی که همه جمع شدیم نوروز 88 بود.

آخرین سیزده به در هم که همه جمع شدیم 13 سال پیش بود.

اینم سیزده به در ما که یهویی تصمیم گرفتیم بریم پیششون آخه تنها بودن.

پدری و  دخملی در حیاط

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

فرزانه
22 فروردین 92 16:36
همه عکسای دخملی ناز بودن.ان شالله ایامتون همیشه به خوشی باشه


ممنون فرزانه جونم. کم پیدایی خواهر. خوش باشی. بووووووووووووووس
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
23 فروردین 92 0:40
مختصر و مفید به ساینای خودم:خاله جون عاشق اون عکستم که زست گرفتی و پاتو آوردی بالا.عشقم این کارا رو کی بهت یاد میده .نکنه مامان نرگس به جز نابغه ها یه کلاس مخصوص قر و فر و طنازی رفته رو نمیکنه

خواهر نکنه خودت مادر زادی بلد بودی و دارای نسل به نسل انتقالش میدیآخه خداییش خیلی بامزه فیگور میگیره.

عکس خونه آقاجون عزیز هم خیلی زیبا بود خدا حفظشون کنه.افسوس که گذشته دیگه برنمیگرده.نمیدونم چرا الان اینجوری شده که فرصت نمیشه همه با هم باشیم.

نرگس جون راستش من نه به خاطر مسایل امنیتی ولی با دیدن عکسهای ماشین کوروش کوچولو کلا بی خیال خرید ماشین شدم




نه خاله ای. مامانم باید بیاد از من یاد بگیره. من خودم یه عالمه عشوه و ناز و ادا بلتم.

واقعا دیگه اون روزها برنمیگرده. این خونه هم معلوم نیست تا چند سال دیگه دووم بیاره آخه خیلی قدیمیه.

عزیزم امنیت که از همه چی مهمتره ولی گمونم حدس بزنم برای چی بی خیال شدی. (چشمک) یه عالمه بوستون داریم. دلمون تنگ شده بیایین دیگه. بوووووووووووووووووووووووووووووووووس


منا مامان الینا
23 فروردین 92 1:59
عسیس دلم چقدر نازی تو کوشمولوی من

مامانیش من عاشق اون عکسش شدم که سارفون تنش و روی نوک پاش ایستاده لباشششششو وای من بخولمت جوجه خوشکلم

میبینم که ساینا جون از حالا عشق ماشینه! مامانی حواست باشه به این جینگیل بلا!


میسییییییییی خاله مهربونم. وای خودمم عاشق اون عکسم منا جون. گفتم ژست بگیر عکی بگیرم ژست گرفته دیگه. چه کنیم با اینهمه ناز.
بله دیگه. زورگو هم هست. می بوسمتون
یاسی خاله هیلدا
23 فروردین 92 14:09
اییییییی جوونم جیگل ژست گرفتناااااات خوشتیپ من
نگاااااه اون بالا چه حالی میکنه




می بینی ترو خدا یاسی جون. هزار تا ادا و اطوار دارن این نی نی ها. عاشق بالاهاست. بوووووووووووووووووووووس
نسیم-مامان آرتین
24 فروردین 92 10:00
وای چه خونه خوشگلی دارن خدا سلامتشون کنه
وای این دخملی داره با اون ژستاش منو دیوونه میکنه
وای نرگس جون چه کار خوبی کردین رفتین میدون توپخونه معلومه بهتونم خیلی خوش گذشته واون عکس از مدرسه فوق العاده بود


مرسی عزیزم. انشاله خدا همه بزرگترها رو حفظ کنه برامون.
چه کنیم دیگه . نمی دونم از کی یاد گرفته؟؟؟؟؟؟
خیلی خوب بود. ما کل عیدو تهران گردی می کردیم نسیم جون
مرسی عزیزم از نگاهت. بووووووووووووووس
سارا (مامان درسا)
24 فروردین 92 13:47
قربون اون ژست هات برم من خاله
آخی نازی واقعاً چقدر دوست داشتنی بود اون زمانهایی که همه روز اول عید از همه چی دست میکشیدن و میرفتن یه جا
امسال عید که ماها هر کدوم یه طرفی بودیم
ههههههههیییییییییییییییییی
بگذریم ایشالا همیشه سه تایی و شاید یکی دوسال دیگه چهار تایی کنار هم شاد باشین
ببوس این عشق ناز منو


قربون خاله مهربونم.
واقعا خیلی خوب بود.
مورد 4 رو نادیده می گیرم. همین سه تایی تو این اوضاع و شرایط خوبه سارا جون. می بوسمتون یه عالمه.
متین من
27 فروردین 92 1:21
ای جانم چه باحال کوروش جون چاره تو رونکرده داره هلت میده عزیزم


بله دیگه کوتاه اومده خاله ای. بووووووووووووووووووس
مامان آرشیدا کوچولو
27 فروردین 92 1:26
woooooooooow قبون اون ناز و ادات دلم میخواد بدونم مامانی بعد اون عکس که ژست گرفتی چقدر چلوندت وای ساینا چقدر رفتی هوا بپا مستقیم برگردی بغل باباهی ها ها نرگس جون این ها ماکت اند ؟ مجسمه اند یا آدم راست راستکی اند


قربووووووووون خاله جونی. وقت نبود خواهر جون وگرنه می خواستم بخورمش. چشممممممممممممممممممم
ها خواهر ماکت اند. ههههههههه
متین من
28 فروردین 92 0:08
نرگس جون من دخترگلت لینک کردم که ادرستو داشته باشم تابتونم هروقت که تونستم بهت سربزنم یک بیوگرافی کوتاه متین من درتاریخ 9/9/90 بدنیا اومد منم که سمانه هستم اخه دیدم دوستات رواینجوری لینک کردی دوس جونم


ممنون عزیزم. منم لینکتون کردم دوست خوبم. ببوس روی ماه گل پسری رو. بوووووووووووووووووس
فاطمه (مامان آیلین)
28 فروردین 92 10:32
سلام خاله عزیز دلم ملوسک من چقد دلم برات تنگ شده بود قربون اون ژستات برم خوشتیپ خانوم دوست دارم دوست دوست دارم


سلام خاله مهربونه. خاله بامعرفت. عید شما مبارک. منم دوستتون دارم یه عالمه بووووووووووووووووووووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوای خدا می باشد