ساینا گلیساینا گلی، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

آوای خدا

بوستان نوروز و سرزمین عجایب

1392/1/28 13:10
نویسنده : سمیرا
659 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه 14 فروردین 92

بوستان نوروز

البته ما اولش می خواستیم بریم بوستان آب و آتش نمی دونم چرا سر از اینجا در آوردیم. آخه بغل هم هستن. مثل همیشه تو ماشین خوابیدی و اینجا تازه بیدار شدی.

عاشق این عکستم.

طفلی بابایی از وقتی بیدار شدی و کالسکه رو دیدی همه اش اینطوری تو بغلش بودی تا شما خودت کالسکه رو هل بدی. اینم استفاده جدید از کالسکه.

15 فروردین 92

سرزمین عجایب

خیلی خوب بود. گمونم به خودم بیشتر خوش گذشت. کلی کودک درونم فعال شده بود.

کلی از همین بازی های ساده سوار شدی.

این دیگه کیه مامانی؟

کلا نمی ترسی ها. یعنی من موندم.

بیا یکم با هم حرف بزنیم؟!؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان سارا
28 فروردین 92 14:21
ای جانم،انشالا همیشه به گردش و تفریح عزیزم


میسی خاله ای. بوووووووووووووووووووس
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
28 فروردین 92 14:26
ای من به دور شما بگردم.
فقط اومدم بگم خدا رو شکر اول شدم.الان خیلی وقت ندارم واست بنویسم چون میخوام برم کلاس.
فقط مامانی خوشحالم تو عکس دیدمت.کلا نیست چند وقتیه ندیدمتون دلم تنگ شده بود و قیافت یادم رفته بود.


خدانکنه. توچی؟؟؟؟؟؟ خاله بیا بگو ترو خدا.
حالا زیادم واضح نیستما. واقعا منو یادت رفته بود؟؟؟
گریههههههههههههههههههههه
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
28 فروردین 92 23:29
یعنی اولین نفر شدم که تو این پست نظر گذاشتم.
فکر کردی مدالی چیزی گرفتم؟؟؟؟؟/
حالا الان نگاه میکنم مینویسم خاله نرگس آنلاین.
قربونت بشم خاله جون تو دوتا عکس اول انگار داریسرود جمهوری اسلامی میخونی انقدر مودب و سینه سپر کرده وایسادی
اسب سواری خوب بود؟آفرین ساینای شجاع مننننننن
فدات بشم با اون رانندگیت.فرمون دست خودته ترمز با بابایی
خواهر افتخار دادی از خودت عکس گذاشتی

ای جان. گفتم نکنه الهه جون خبری بوده من نمی دونستم. می دونی که ما یکسره آنلاینیم.
چه کنه دیگه خاله تازه از خواب بیدار شده محو تماشای اطرافه.
عاشقش شده بود مگه ولش می کرد. تو نترسی به مامان و باباش رفته. ببین چی بشه بعدها.
طفلی بابایی. عین یکساعت پارک رو رانندگی می کرد.
ای بابا چه کنیم مجبوریه. ههههههههه. بوووووووووووووووووووووووووووس
متین من
29 فروردین 92 0:02
خاله معلومه خوش گذشته همه وسایل بازی ها هم که سوارشدی عزیزم همیشه شاد باشی کالسکه هم مثل اینکه دیگه کاربردی واسه این بازیگوش ها نداره من هم هروقت میرم خرید باید کالسکه خالی هل بدم ساینا جون آفرین به تو که اینقده شجاعی بوووووووووووس ازراه دورخاله


بله خاله ای جای شما می تونیم کالسکمون رو هل بدیم خودمون.
میسی خاله ای. شجاع مال یه دقیقه اشه. نمی دونی خاله جونی چه ها می کنه. بووووووووووووووووووووووس
نسیم-مامان آرتین
29 فروردین 92 9:13
وای چه دخملی بخصوص اون عکس چهره که خیلی خیلی مامانیه
آفرین به این دخمل شجاع ونترس که از اسب واون موجود فضایی نمیترسه


مرسی عزیزم چشمات قشنگ می بینه.
میسی خاله ای. کلا من نمی ترسم ها. مامانم قراره یه کلاس ترس برام بزاره. بوووووووووووووووووووووس
یاسی خاله هیلدا
29 فروردین 92 13:41
ای جووووووونم
عسکات خیلی قشنگ بودااااا کلی دوست داشتم مثل همیشه
خیلی خوشحااالم که چند روز دیگه عشقمو میبینم اخه دلم براش اندازه نخود شده خببببب
مامانی من عاشق کودک دردنتم خب
کلی عشقمو ببوس



مرسی عزیزم. خاله مهربوووووووووونم.
ما هم همینطور. خیلی خوشحالیم. ما هم دلمون کلیییییییییییی تنگیده.
چیکار کنیم دیگه. باور کن یاسی جون به خودم بیشتر خوش گذشت.
چشم. ما هم می بوسیمتون یه عالمه
فاطمه (مامان آیلین)
30 فروردین 92 20:02
وای میبینم که شما هم مثل من قیام کردین و یه عکس از خودتون گذاشتین بالاخره و چقد مادر و دختر شبیه هم هستین .ایشالا خدا واسه هم نگهتون داره


چیکار کنیم دیگه خواهر . تو بیشتر عکساش خودمونم هستیم آخه. واقعا به هم شبیهیم. به نظر من که خیلی شبیه باباشه. البته ترکیبیه ولی بیشتر شبیه باباشه. یه عالمه بوووووووووووووووووووووووووس
فاطمه (مامان آیلین)
31 فروردین 92 12:50
به نظر من که خیلی شبیه همین هر دو هم ماشال خوشگل


قربونت برم عزیزم. شما به ما لطف اری. بووووووووس
سارا (مامان درسا)
1 اردیبهشت 92 10:10
ای جون دلمین شما دو تا
عاشقتونم خبببببببب
به به به این کودک درون یادم باشه یه سری بچه ها رو بذاریم پیش بابا ها و خودمون با هم بریم پارک ارم اونجا تخلیه انرژی کنی خواهر
البته منم احتیاج دارم هااااااااا
بوس واسه جفتتون


قربووووووووووون شما. ما هم همینطور.
یعنی سارا جون کلی انرژی گرفتم ها. واقعا پیشنهاد خوبیه. حالا کی این بابا ها رو یه جا پیدا کنیم؟؟؟؟؟؟؟
منم یه عالمه می بوسمتون.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوای خدا می باشد