ساینا گلیساینا گلی، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

آوای خدا

شب درختکاری

1392/1/8 16:42
نویسنده : سمیرا
402 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی دوست داشتم برات درخت بکارم. پارسال خیلی کوچولو بودی و نمی شد اما امسال به بابایی گفتم برات درخت بگیره. البته بابایی سه تا درخت به نیت سه تاییمون گرفت. چون باغچه حیاط ما کوچیکه گلدون خریدیم. البته روزهای آخر سال اینقدر بابایی دیر می اومد که مجبور شدیم ساعت ١٠ شب روز ٢٥ اسفند درخت ها رو بکاریم.

من آماده شدم برم درختکاری

رفتی سمت در که بریم بیرون.

چه خوشی می گذروندی شما. آخه باید الان خواب می بودی.

اولش که رفتی تو گلدون خوشت اومده بود اما بعدش گریه.

مامانی در رو باز کنیم بریم پارک

کمک به بابایی

مبهوت از دیدن پیشی.

خودم بلتم کمک کنم. ببین چه راحته

خاک بازی

تشکر از بابایی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
10 فروردین 92 0:21
ای جان عزیزم.قبون اون دستای کوچولوت که داری به بابایی کمک میکنی.عاشق اون عکستم که بیلو برداشتی


خدانکنه خاله ای. بیل بازی کیفی می ده که نگو. نمونه اش رو هم تو خونه داشتم همون جارو بلنده. بووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
10 فروردین 92 0:33
فداااااااااااااااااااااااااااااااااااات
وای خدا با این کارات خیلی خوردنی میشی چه صحنه های جالبی
انشالله همیشه با هم باشید وشادو خرم


مرسی عزیزم. میسی خاله ای. شیطونم دیده. می بوسمتون یه عالمه
یاسی خاله هیلدا
11 فروردین 92 14:32
قربووووووووووووونت برم عشق من
عاشق تیپ زمستونیتم
عاشق خندهاااااااااااااااااتم من
چه کار قشنگی نرگس جون خیلی خوشم اومد افررررررین
کلی بوس برای عشقم


منم عااااااااشقتم خاله. میسی عزیزم. خیلی دوست داشتم درخت بکارم. جوونه زدن الان . مرسی عزیزم.بووووووووووووووووووووووووس
نسیم-مامان آرتین
20 فروردین 92 10:37
وای دست بابایی درد نکنه واین خانم گل که به باباش کمک کرده


ممنون از نگاه مهربونت. بوووووووووووووووس
مامان الینا
21 فروردین 92 0:26
ای جانم ؛قربون مهربونیات خاله جون


میسی خاله ای . بووووووووووووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوای خدا می باشد