ساینا گلیساینا گلی، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

آوای خدا

خونه تکونی به سبک عشقم

1392/1/10 18:51
نویسنده : سمیرا
551 بازدید
اشتراک گذاری

 

عاشق جارو برقی هستی. منم لوله فلزیش رو در می یارم و شما جارو می کنی. گاهی یکساعتی جارو روشنه.

من شکلات ها رو ریختم تو ظرف و شما از کیسه شکلات کلاه درست کردی. خودت گذاشتی سرت و اونقدر ذوق کردی.

آیینه رو گذاشتم زمین تمیز کنم. نمی دونی چی کار کردی. البته منم آیینه رو آب پاشی کردم تا حسابی بهت خوش بگذره.

 

داری آب می پاشی به خودت و ذوق می کنی.

 

گفتم ساینا رو بوس کن، خودتو بوس کردی

در حال صعود از پله های نردبان برای کمک به تمیز کردن لوسترها

می گی برام دست بزنین.

 

بابایی هنوز یه پله دیگه مونده زوده داری تشویقم می کنی.

واینهم روز 29 ام ظهره که داشتیم شیشه ها رو تمیز می کردیم از بس شیشه پاک کن رو دوست داری بهت آب پاش دادم شما هم داری آب می خوری باهاش.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

یاسی خاله هیلدا
11 فروردین 92 14:34
ایول به این بچه های 90 همشون کارین و اهل کمک به مامانا
عاشقتم ساینا جونم
عزیزم نیوفتی از بالای نردبون
افرین که به مامانی کمک کردی پرنسسم
خاله کلی ببوسش


آره واقعا می بینی. هیلدا جونمم کلی کمک می کنه ها. البته به سبک خودش.
نه خاله نمی افتم. شده بازی هر روزه.
ما هم کلی شما رو دوست می داریم. بووووووووووووووووووووووووووووووس
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
11 فروردین 92 22:42
فدا فدا با اون بالا رفتنتتتتتتتتتتتتتتتتتت.یعنی اگه دم دستم بودی قورتت میدادم.تازه داری برای خودت دستم میزنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ای جان دلم.منم تشویقت میکنم که تا چند وقت دیگه بدونمراقبت بالا بری عزیزم
همه کارهاتون نمکه به خدا.


قرررررررررررربون خاله مهرررررررربون.
می بینی ترو خدا دست می زنه یعنی تشویقم کنید بلتم بالا برم. شده بازی هر روزه
میسی خاله ای. بووووووووووووووووووووووووس
مریم مامان عسل
12 فروردین 92 23:05
الهی قربون اون خنده های شیرینت عزیزم.
مثل عسل داری بوس میکنی ناناز خاله.
خسته نباشی با این همه کار ساینا جونم.

نرگسی سال نو مبارک عزیزم.
آرزو میکنم سال پر خیر و برکتی براتون باشه.
انشالله.


خدانکنه مریم جوووووووووووونم
مثل همن دیگه فقط دو روز فرقشونه آخه
میسی خاله ای کلی خسته شدم
سال نو شما هم مبارک. سالی پر از خیر و برکت داشته باشید.
بووووووووووووووووووووووووس
عمه اریسا کوشمولو
14 فروردین 92 21:55
سلام عزیزم...سال نوتون مبارک ...دلمون واستون تنگ شده بود
تو وروجکم که کارای اریسای مارو میکنم قلفونت بشم


سلام عزیزم. سال نو شما هم مبارک. ما هم همینطور. بله دیگه عمه جون. مامانم بهم نشون داد دوستم چیکار می کنه منم یاد گرفتم. بوووووووووووووووووووووووس
خاله زهره مامان آرشیدا کوچولو
16 فروردین 92 2:09
http://www.niniweblog.com/upl/arshidaarshida/13650175019.jpg?94
اینم عیدی آرشیدا کوچولو به شما
امیدوارم سال جدید به همه آروزهای شیرینتون برسید


ممنون عزیزم. سال نو شما هم دوباره و دوباره مبارک. بهترین ها رو در کنار هم داشته باشید. بوووووووووووووووس
مامان آرشیدا کوچولو
16 فروردین 92 2:26
وای جیگر منو ببین چه ناناز شده حالا هی دلبری کن دست خودم که بهت نمیرسه اما به الهه میگم قورتت بده


قربون خاله مهربونم . چیکار کنیم دیگه. باید دل ببریم که اینهمه شیطنت به چشم مامان هامون نیاد. بووووووووووووووووووووووووووووووس
نسیم-مامان آرتین
20 فروردین 92 10:36
ای جونم خسته نباشی عزیزم چقدر کار کردی


چیکار کنیم دیگه. مامانمون از الان ما رو به کار کشیده. بوووووووووووووووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوای خدا می باشد