ساینا گلیساینا گلی، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

آوای خدا

اطلاع رسانی

1392/9/21 18:31
نویسنده : سمیرا
249 بازدید
اشتراک گذاری

راستش می خوام اینجا اطلاع رسانی کنم برای تمام مامانهایی که کودکان بالای 2 سال دارن که دیگه شیر خشک یا شیر مادر نمی خورن. سازمان غذا و داروی امریکا FDA اعلام کرده تمامی بچه های بالای دو سال چون به اندازه کافی در معرض نور خورشید نیستن باید روزی 400IU ویتامین دی دریافت کنن.

تمامی مولتی ویتامین های موجود در بازار حداکثر 100IU ویتامین دی دارند. به همین دلیل باید مکمل ویتامین دی رو جدا دریافت کنند.

کلسی کر یکی از مکمل های ویتامین دی است. که هر 5 میلی لیتر اون 400IU ویتامین دی داره یعنی باید روزی 2 تا 2.5 سی سی بخورن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سارا (مامان درسا)
23 آذر 92 21:11
تشکر می کنم خواهرم تشکررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
سمیرا
پاسخ
سارا (مامان درسا)
24 آذر 92 19:02
می کشمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت هر چی خاله هم پیدا کنه درسا هیچ وقت به پای این خاله که اینقدر به فکر دخملی و دخملی های دیگران هست که نمیرسه ... دلم واستون کلی تنگ شده .... تهران بیا بخدا دست به هم نمیده بیایم کرج .... من اگه هم بی معرفت بشم یه عالمه به فکرتونم .... دقت کردی که 1 ماه بود پست نذاشته بودم !!!!!!!! واسم دعا کن از پس امتحانام بر بیام ... یه مهمونی توپ در خدمتتونیم ...... قول ولی دعام کن خواهر
سمیرا
پاسخ
نهههههههههههههههه ای بابا معلومه خوب خاله به این خووووووووووووووبیییییییییی کجا پیدا می شه منم همینطور. فعلا که ما شدیدا هر سه مریضیم. بله دیگه درس خوندن باعث می شه سایت گردی بیاد پایین. چشممممممممممممم بوووووووووووووووووووووس
مامان آرشیدا کوچولو
25 آذر 92 11:45
ممنون مهربون
سمیرا
پاسخ
مامان آرشیدا کوچولو
25 آذر 92 11:46
عشق زیبا روی نازنینم رو ببوس
سمیرا
پاسخ
چشمممممممم ما هم
نسم مامان آرتین
25 آذر 92 12:03
سمیرا
پاسخ
مامان آویسا
26 آذر 92 22:45
عزیزم شما چه خاله خوبی هستی برای نی نی ها
سمیرا
پاسخ
الهه مامان روشا جون
5 دی 92 0:14
ممنون از لطف کلامی و مجازیتون خانم دکتر.
سمیرا
پاسخ
ای جان با من بودید خانم دکتر رو گفتم ها
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوای خدا می باشد