ساینا گلیساینا گلی، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

آوای خدا

مادر، دیگه نیست ...

1394/1/21 13:22
نویسنده : سمیرا
930 بازدید
اشتراک گذاری

روز مادر

پدر حسابی دلش هوای مادرشو کرده

این متنو برام گذاشت. سال پیش مامان جون بود . فکر نمی کردیم به این زودی بره. دلش تنگه می دونم. چون گاهی می گه دلم برای حرف زدن هاش ، تلفن های روزانه اش . برای بودنش و .... تنگه

روزی نیست نگه خدا مادر رو رحمت کنه. تازه داره کنار می یاد ولی هر روز دلتنگ تر می شه

دلنوشته اي از امير عليپور:
سلام
سخنی با شما دوست عزیز:

دیروز به مادرم زنگ زدم
بعد از مرگش تلفن ثابت خانه اش را جمع نکردیم
نمی خواهم ارتباطمان قطع شود
هر وقت دلم هوایش را میکند بهش زنگ میزنم
تلفنش بوق میزند
بوق میزند
بوق میزند
وقتی جواب نمیدهد با خودم فکر میکنم یا برای خرید رفته بیرون یا خانه همسایه است
الان یک سال میشود هر وقت دلم هوایش را میکند دوباره زنگ میزنم
شماره بیرون را هم ندارم زنگ بزنم بگویم " به مادرم بگید بیاد خونه اش دلم براش تنگ شده "
دوست من اگر مادر تو هنوز خانه است و نرفته بیرون
امروز بهش زنگ بزن
برو پیشش
باهاش حرف بزن
یک عالمه بوسش کن
صورتتو بچسبون به صورتش
محکم بغلش کن
بگو که دوستش داری
و گرنه وقتی بره بیرون خیلی باید دنبالش بگردی
باور کنید بیرون شماره ندارد.

 

صفحه اول تلفن همراه پدر سه تا عکسه که یکیش مامان جونه.

قدر بدانیم. گاهی ثانیه بعد هم برای گفتن دوستت دارم دیر است .....

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوای خدا می باشد