ساینا گلیساینا گلی، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

آوای خدا

92/4/7- گلابدره

1392/4/9 12:58
نویسنده : سمیرا
1,234 بازدید
اشتراک گذاری

صبح زود در حال دیدن حسنی که بهش می گی حَسَ

در حال پریدن روی تخت

آخه نمی شه من بالا باشم شما پایین!

آماده شدیم که بریم و طبق معمول من و شما از پله ها می یاییم پایین چون تا می ری بیرون می گی پله

اوایل می ترسیدی و تا من نمی یومدم نمی رفتی پایین ولی الان دیگه ترس چیه؟؟؟؟

رادین خوش تیپم و خاله مینا جون

بابا و عمو جون در حال بالا اومدن از 120 پله (البته به گفته یکی از محلی های اونجا)

در حال خوردن پفیلا و البته تعارف کردن به هم.

یعنی مفهوم مالکیت رو یاد گرفتی اساسی.

 

از اونجاییکه امروز چیزی رو به رادین نمی دادی. این از عجایبه که داری لیوان رو بهش می دی. ببین خودشم تعجب کرده.

اینجا هم چون اجازه نمی دادیم نزدیک آتیش بری اونقدر برای بابا دلبری کردی تا رفتی تو بغلش.

رادین جون در حال خوردن چای که خیلی دوست داره

دقیقه ای چشم ما رو دور می دیدی پا به رهنه می دویدی روی سنگ ها

ماجراهای شیرین گندمک خوردن  شما و رادین

و ادامه ماجرای مفهوم مالکیت

داری توپ رو از دست رادین در می یاری. ببین معلومه معترضه.

آخه اینها که توپ های شما نیست.

بچه های عصر تکنولوژی

و بلاخره 5 عصر که وقت شد عکس بگیریم.

شما نیستی چون غش کردی از خواب دقیقا پشت بابایی خوابیدی.

اینجا هم وسط خوابت بود که بیدار شدی و بابایی اصرار که از شما هم عکس بگیریم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

نسیم-مامان آرتین
9 تیر 92 13:32
ای جونم خوش تیپ وخوشگل خالههمیشه به گردش وتفریح


ممنون خاله نسیم فعال. ممنون از نگاه قشنگت. بوووووووووس
مادر آیاتای
9 تیر 92 14:09
ای جانم ماشاله چه قد کشیده ساینا جون. خوشحال شدم نرگس جون چشمم به جمال شمام روشن شد. همیشه به گل گشت. آخ که چقدر دلم ازین سفرهای یک روزه میخواد.. شاد باشید.


بله عزیزم. بچه ها بزرگ می شن. زووووووووووووود. ممنون خاله جونی. بوووووووووووس هزار تا
خاله مینا
9 تیر 92 22:28
ای وای..چقدر خوش گذشت..مرسی که عکسا رو گذاشتی...اون دو تا وروجک خیلی بامزه شدن...مخصوصا روابطشون با هم خیلی جالبه...قربون جفتشون برم...ایشالا بازم به زودی با هم بریم بیرون...می بوسمتون هزار تا...


خواهش می کنم عزیزم. انشاله. واقعا رابطه این دو تا خیلی جالبه. خیلی. ما هم دوستتون داریم و یه عالمه می بوسیمتون.
یاسی خاله هیلدا
10 تیر 92 11:22
همیشه به گردش نرگس جون
عالی بود مثل همیشه
خوشتیپ منو ببین عاااااااااااااااشقتم
این پسر عموییت خیلی جیگرهاااا
نرگس جون افرین که انقدر خوب تونستی مالکیتو به ساینا جونم یاد بدی
همیشه شاد باشید


مرسی عزیزم. خاطراتی بود. قدیما اینها رو زیاد ثبت نمی کریدم اما الان به خاطر بچه ها عکس می گیریم براشون یادگاری بمونه.
پسر دوست داری ها. انشاله دومی پسر باشه.
یعنی رادین نمی تونست حریفش بشه.
ممنون عزیزم. می بوسمتون
منا مامان الینا
10 تیر 92 11:58
نرگسی سلام
وای چقدر اون عکس اولیه ساینا شبیه تو شده دققققت کن؟!!!

همیشه به گردش باشید عزیزم


سلام منا جونم.
راستی ها. حالت هاش شبیه منه خیلی.
مرسی عزیزم. زیارت شما هم قبول
سارا (مامان درسا)
11 تیر 92 14:22
من عاشقتم خوب خاله
این گلابدره کجاست؟
خیلی باحال و با صفا هست نرگس جونم
ماشالا هزار ماشالا رادین جونم هم بزرگ شده خاله جونیاااا
به به ...............
سلام برسون خواهر به خانم دکتر
بوسسسس واسه جفتتون


ما هم عاشقتونیم یه عالمه سارا جون
نزدیک تجریشه. منم زیاد وارد نیستم.
تازگی ها اینطوری شده قدیم ها تا دلت بخواد جاده خاکی بود.
ممنون عزیزم. روی ماهتونو می بوسم.
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
11 تیر 92 17:28
سلام
عزیزم همیشه سفرهای خوبی داشته باشید چه خوب ما هم تصویر زیبای شمارو رویت کردیم خوشحالم
ساینا جون عجب دلبریه واسی خودش بخورمت عشقم


سلام خاله ناهید مهربوووووووون
ممنون عزیزم. روی ماهتونو می بوسم. مخصوصا لپای محمدرضا جونو.
الی مامی آراد
11 تیر 92 18:14
سلام عزیزم لطفا تو مسابقه نی نی وبلاگ کمکم کنید تا بتونم رای بیارم بی زحمت یه سر به وبلاگ آراد جونم بزنید و با دیدن عکس کد 290رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید اگه براتون امکان داره با چند تا سیم کارت بفرستید یه دنیا ممنونم امیدوارم بتونم جبران کنم راستی فقط به یه نی نیlمیتونید رای بدید بعد از این که رای دادید به من خبر بدید تا بدونم کدوم یکی از دوستای مهربونم کمکم کردن و تعداد رای ها رو هم داشته باشم یه دنیا سپاس
mamane hilda
12 تیر 92 14:50
bah bah che kare khubi che dokhmali che gol pesari manam baayad hili ro bebaram hatman bazam ma az shoma idehaye khub gereftim mesle hamishe


ممنون عزیزم. ایده خاله مینا جون بود. انشاله با هم بریم خوش می گذره. روی ماهتونو می بوسم یه عالمه
♥متین من♥
12 تیر 92 17:23
عزیزم همیشه شاد باشی و بهت خوش بگذره می بوسمت کلی


ممنون سمانه جونم. می بوسمت عزیزم
مامان آویسا
12 تیر 92 18:43
وووووووووووووووووووووووووووووووووووووي كه موهات چه تو عكس اولي خوشگل و ناز شده عزيزم
حسني مثل اينكه همه جا مشتري داره
خوشگل خاله هميشه به تفريح و گردش باشي با دوستاي خوبت
ماشالله به بابايي ها
عكساتون خيلي خوشگله ماماني به خصوص دست جمعي ها


ممنون خاله جون. ایده بابایی بود.
بله دیگه حسنی اینجا حسنی اونجا حسنی همه جا
ممنون عزیزم.
یه عالمه می بوسمتون
مامانی
12 تیر 92 22:51
خیلی عالی بود، همیشه شاد و همیشه به گردش باشید . میگم چطوری موهای ساینا جونی رو اینقد خوشگل میبندی خاله ؟


ممنون عزیزم. چشماتون قشنگ می بینه. کاری نداره که. یکمی قربون صدقه می ری بشینه بعدشم دو عدد کش یا به قول ساینا تش لازمه و شونه. بووووووووووس
فاطمه مامان آیلین
13 تیر 92 1:06
به به چه عکسای قشنگی پرنسس کوچولومون چقد ناز شده چقد خانوم شده واسه خودش و چقد داره شبیه مامان خوشگلش میشه . ایشالا همیشه بهتون خوش بگذره ...آقا ما خاطرخواه این پسرعمو تون هم شدیم خیلی جیگره تو آینده پسر دختر کشی میشه حالا از ما گفتن


ممنون خاله جون. به خوشگلی و نازی دوستم شدم دیگه. آخه ما ههمون خوشگلیم.
ممنون ولی من فکر می کنم آیلین شبیه باباییشه.
ای بابا. شایدم به خاطر اینه که مامانیش همشهریه شماست برای همینم جیگره.
می بوسمتون یه عالمه.
♥متین من♥
13 تیر 92 1:39
نرگس جون خیلی خیلی ممنونم که به متین رای دادی عزیزم لطف کردی ایشالا از خجالتت در بیام
ساینا جون ببوس
دوستت دارم شدید


خواهش عزیزم. این حرفا چیه. خوش تیپ منه.
ما هم دوستتون داریم. بوووووووووووووووووس
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
13 تیر 92 23:31
ای جان قربونت برممممممممممممم خیلی دلم برای دیدن روی ماهت تنگ شده بود عزیزم خدا رو شکر این تکنولوژی کار رو راحت کرده.
وای کتونی سرخابیت منو کشته.چه نگاه متفکرانه ای هم به پسر عمو میندازی.
مامانی اگه ننوشته بودی دارن پفیلا میخورن فکر میکردم دارن کلاغ پر می کنن.آخه ببین خودت.
موبایلا رو به سلامتی اینجا مفهوم مالکیت یه کم عوض شده
میبوسمتون یه عالمههههههههههههه


منم به فدای خاله مهربوووووووووووونم. چه کنه دیگه داره فکر می کنه چرا دست مامانشو گرفته مثل من شیطونی نمی کنه؟؟؟؟؟؟؟
راست می گی ها. پفیلا افتاده رو زمین دارن دنبال همون یکدونه می گردن.
کلا ساینا اونروز همه جوره حریف بودها. هههههههه
ما هم یه عالمه بوووووووووووووس و دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
مامان آرشیدا کوچولو
15 تیر 92 1:55
عزیز دلم وای که چقدر خوردنی شده فر پشت موهاش منو کشته نرگس جون این دخملی ظریف ات رو از طرف من محکم ببوس دلم براتون خیلی تنگ شده اما این روزها سرم فوق العاده شلوغه ... برا خودم خود اشتغالی ایجاد کردم


قربون خاله مهربون. چشممممممممممممم. ما هم دلمون کلی تنگیده. ای بابا خاله زهره زرنگ که می گن شمایین .
می بوسمتون یه عالمهههههههههه
سحر(آبجی محمد طاها)
16 تیر 92 13:27
سلام من سحرم.داداشم تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده.ازتون یه دنیا ممنون می شم که بهش رای بدید.کدش 380 شماره پیامک هم 20008080200نمی دونم چه جوری جبران کنمبهم رای میدی؟بای
الناز مامان بنیا
20 تیر 92 20:32
همیشه به گردش دوستم


ممنون الناز جون انشاله با شما. بوووووووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوای خدا می باشد