ساینا گلیساینا گلی، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

آوای خدا

اواخر خرداد 92

1392/4/7 23:56
نویسنده : سمیرا
309 بازدید
اشتراک گذاری

قربونت بشم خیلی بامزه می خوابی. این جالت دستات درست شبیه مادربزرگی است.

و اما مادر که خلاق باشه همین می شه.

یک عدد کرم داشتیم بلااستفاده. دادیم به شما برای افزایش خلاقیت.

ببین چی شد!!!!!!!!

قرار بود فقط روی کاغذ بکشی که خوب نتیجه این شد. حالا بماند که پاک کردنش مصیبتی بود.

31/3/92 خونه خاله سارا

اینجا خاله یاسی مهربون داره براتون شعر می خونه.

طبق معمول که من از یکی از نی نی ها عکس ندارم اینبارم از هیلدا جونم عکس ندارم.

ممنون سارا جونم همه چیز عالی بود.

روشا جونم و مامان الهه نبودن که بسیار جاشون خالی بود.

برای اولین بارم بنیا جون و مامان الناز مهربون رو دیدیم که خیلی دوست داشتنی هستن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نسیم-مامان آرتین
8 تیر 92 9:48
ای جونم من فدای این دخمل باهوش وخلاق خودم بشم که این همه نازه


ممنون خاله نسیم مهربونم. بووووووووووووس
سارا (مامان درسا)
8 تیر 92 21:02
من کاری نکردم خواهر
عکسا مثل همیشه بیست بیست بود
دوباره دلم کلی هواتون رو کرده
باید دوباره یه قرار بذاریم نمیشه کهههههههههههه
دلم نی نی و نرگسی می خواد


قربونت برم خیلی زحمت افتادی. مرسی عزیزم. حتما. می شه می شه ها. ما هم دلمون خاله سارای مهربون و درسا خوشگل می خوااااااااااااااد . بووووووووووووووووس
♥متین من♥
9 تیر 92 2:20
عزیزم که دستات شبیه مادرت هست
وای ببین با کرم چه کار کرده
عزیزمی دختر ناز


ممنون خاله جون. بله خلاقیته دیگه. بووووووووووووووووس
نسیم-مامان آرتین
9 تیر 92 10:28
خاله جون ما منتظر رای شما هستیم
کد265 رو به 20008080200اس ام اس کنید تا ما برنده بشیم


به روی جفت چشام. بوووووووووس
مادر آیاتای
9 تیر 92 14:12
چقدر خوبه که دور هم جمع میشید. هم تفریحه و هم حتما کلی انتقال تجربه. راستی ساینا خیلی شبیه شماست.


خیلی و چقدر خوب می شد شما رو هم می دیدیم. انشاله یکبار اومدین تهران بیاین پیش ما. مرسی عزیزم. بووووووووووووووس
یاسی خاله هیلدا
10 تیر 92 11:24
قررررررربون مدل خوابیدنت بشم نفس
نرگس جون یه عکس از بچه ها گرفتم اون روز خواب بودن وای یعنی عاشق عکس ساینام هی میرم نگاه میکنم همینجوری دستش رو چشماشه بعد لباش غنچه انجلینایی خیلی جیگرهههههه

عااااااااااااشق خلاقیتتم عزیزم
کلی عشقمو ببوس



خدانکنه خاله جون مهربونم.
راستی پس چرا عکساشو نذاشتی یا من ندیدم. وای مرسی یاسی جونم خیلی به ما لطف داری عزیزم.
خلاقیت رو داری که. هههههههههههه
چشم ما هم روی ماه شما رو می بوسیم.
mamane hilda
12 تیر 92 14:48
man dobare az marhale aghab mundama narges joooon che axaye khoshgeli koli lezat bordam az ghole man be saina begooo asheghetam ha yani delam vase ghoreshet yezare shode aroooosak


نه قربونت بشم چرا پرت؟؟؟؟؟ مرسی عزیزم. به خوشگلی عکسای شما که نیست خاله جونم.
وای نگو تازگی ها غرش می کنه ما بترسیم. خوب بچه شیره دیگه چه می شه کرد. ههههههههههههه. بوووووووووووووس
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
13 تیر 92 23:34
ببخشید خواهر از این کرما دیگه نداری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یعنی من بیچاره شدم انقدر میگه کیکیم.
ای جان خونه خاله سارا و درسا جونی.ما که سعادت نداشتیم.


داریم خواهر برات بیارم؟؟؟؟؟؟؟؟ اینقده سخت پاک می شه.
جاتون خیلی خالی بود. می بوسمتون
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
17 تیر 92 18:25
سلام عزیزم
ای ساینا جون بخورمت که همه شما دخترها عاشق لوازم آرایشی هستید
خوش به حالتون چه دنیایی دارید به خدا
میگم نرگس جون چه خوبه که با مامان نی نی ها دیدار دارید وکلی هم حال وهوای خودتون وهم بچه های ماهتون عوض میشه من حسودیم میشه
همه دوستان از من دورن
ولی دوستان به جای ما خیلی خیلی خوشحالم می بوسمتون همیشه شاد وسلامت باشید عزیزم


سلام ناهید جونم. شما به ما لطف داری. جاتون خیلی خالیه. ولی باز خوبه این دنیای مجازی هست. بوووووووووووووووووووووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوای خدا می باشد