ساینا گلیساینا گلی، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

آوای خدا

مسابقه وبلاگی

1392/3/29 14:15
نویسنده : سمیرا
389 بازدید
اشتراک گذاری

 ممنون از الهه جونم بابت دعوتش. البته من تو این مسابقه ها خیلییییییییییییی تبلم.

1-بزرگترین ترس در زندگیت چیه ؟ 

واقعیتش اینه که دارم سعی می کنم از چیزی نترسم. آخه از هر چیزی تا حالا تو زندگیم ترسیدم به سرم اومده.
2- اگر 24 ساعت نامرئی میشدی، چی کار میکردی؟

می رفتم یه دل سیر می خوابیدم


3- اگر غول چراغ جادو، توانایی برآورده کردن یک آرزوی 5 الی 12 حرفت را داشته باشد،‌ آن آرزو چیست؟

 خوشبختی برای همه


4- از میان اسب، پلنگ، سگ، گربه و عقاب کدامیک را دوست داری؟

عقاب

5- کارتون مورد علاقه دوران کودکیت؟

 بابا لنگ دراز

6- در پختن چه غذایی تبحر نداری؟
پلوهای مخلوط


٧- اولین واکنشت موقع عصبانیت؟

صدام می ره بالا


٨- با مرغ، دریا، اورانیوم و خسته یک جمله بساز؟

مرغ خسته رفت از تو دریا یه اورانیوم براداشت و خورد.

9- دو بیت شعر که خیلی دوستش داری؟

 ماه من غصه نخور خیلی ها تنهان مثل تو خیلی ها با دردهای زندگی آشنان مثل تو

ماه من غصه نخور دنیا رو بسپار به خدا هر دومون دعا کنیم تو هم جدا منم جدا.

10- اگر بخواهی با تونل زمان فقط به یک روز از زندگیت در حال، گذشته و آینده سفر کنی، آن روز کدام است؟

همین لحظه ای که هستم. 


11- چه رنگی هستی و چرا ؟

  

زرد. نمی دونم شاید انرژی زیادی داره.

                          
12- اگه قرار باشه از ایران بروی، کدام کشور را برای زندگی انتخاب می کنی؟

من می خوام برم آمریکا. همسری اروپا حالا پیدا کنید پرتقال فروش را؟


13- بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشیت؟

وای باید برم الان پیدا کنم وقت نیست.

14- اگه قرار باشه که سه نفر از آشناها رو امشب به مهمونی دعوت کنی، اون سه نفر چه کسانی هستند؟

فرانک، سعیده. ژاله


15- اگه قرار بود یه کلمه رو از لغت نامه ی زندگی حذف کنی، اون کلمه چی بود؟

دروغ



16- کسی را که بخواهی ملاقات کنی؟

سیروس مهربوووووووووووووووووونم که خیلی خیلی جاش خالیه.

 
17- اسم دیگه برای وبلاگت انتخاب کن؟


همه دنیای من، ساینا

18- خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی؟

  هلو                       

 
19- سه خصوصیت اخلاقی بدت؟ 

زود عصبانی می شم به آنی.

جدی

 عجول


20- کاشکی......

هیچ کاشکی تو دل هیچکسی نباشه ....

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نسیم-مامان آرتین
29 خرداد 92 9:29
چه جالب این مسابقه یه خوبی داشت اونم اینه که دوستامونو خوبتر میشناسیم


واقعانا. شما هم شرکت کردی؟ اگه نکردی سریع دعوتت کنم. می بوسمتون.
یاسی خاله هیلدا
29 خرداد 92 12:28
خیلی هم عالی نرگس جوووونم

19 ماهگی عشقم مبارک باشه عاشقتممممممممممممممممممممممممممممممممم



ممنون عزیزم.
17 ماهگی هیلدا جونمم مبارک.
راستی وبتون برام باز نمی شه ها الان دو روزه.
بوووووووووووووووووووووووووووووووس
ارلا
29 خرداد 92 14:04
سلا جوابات 20 بود حالا بیشتر شناختمت


سلام. ولی من شمارو نمی شناسم.
mamane hilda
30 خرداد 92 2:52
kheili ziba bood be chiz haeee fekr kardam ke ta hala beheshun fekr nakarde budaaam va az khundanesh leza bordam .narges joon be saatte gozashtane nazaram ye negah bendaz az daste in bachehaa


ممنون عزیزم. دقیقا مال شما هم همینطور بود. به خصوص قسمت ایران آزادش خیلی جالب بود.
چه کنیم دیگه خواهر. بچه داریه دیگههههههههههه. بووووووووووووس
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
13 تیر 92 23:44



بووووووووووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوای خدا می باشد