ساینا گلیساینا گلی، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

آوای خدا

برای روزهایی که شاید ....

1392/5/25 14:41
نویسنده : سمیرا
457 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دلبندم.

سلام همه هستی من.

روزی روزگاری می شینی و توی این صفحه ها دنبال حرفی می گردی. دنبال یه حرف تازه یه چیزی که از دل بیاد. همیشه دلم می خواسته برات مادری باشم نمونه. دلم می خواسته مادری باشم که تو بهش افتخار کنی. مادری که یکروز بایستی و بگی بهترین دوست من مادرمه.

راستش یه روزی وقتی نوجوان بودم بهترین دوستم مادرم بود. واقعا بهترین دوستم بود.

شاید قدم اولش این باشه که برات بگم از اون چیزهایی که تو این سال ها یاد گفتم.

  • عشق من هرگز و هرگز برای هیچ چیزی تو زندگیت حسرت نخور. هیچوقت. حسرت کشیدن بدترین ضربه ایه که می تونی به روحت بزنی. بپذیر و تسلیم شو. آرام و بی صدا. اگر وضعیتی رو که داری دوست نداری تغییرش بده. به همین سادگی
  • ساده زندگی کن. ساده ساده.
  • مهربان باش با همه. هیچ چیز جز مهربانی توشه زندگی تو نیست. مهربانی برایت نام نیک می آورد و نام نیک جاودانگی.
  • همیشه لبخند بزن. این بزرگترین هدیه ای است که می توانی در برخورد با آدم ها به آنها بدهی.
  • ببخش. به راحتی و بدون چشم داشت.
  • تو این تن دنیایی نیستی تو روحی هستی بزرگ و جاودانه.
  • همیشه به یاد داشته باش همه انسان ها با هم برابرند. همه از خداییم. در جسم همه ما انسانها ار شرق تا غرب از شمال تا جنوب روح خداوندی جاری است. همه یکی هستیم و هیچکس را بر دیگری برتری نیست.
  • یادت باشد خداوند به تو نزدیک است بسیار نزدیک او از رگ گردن به تو نزدیک تر است.
  • هر گاه خواسته ای داری یا آرزویی که نمی دانی چطور برآورده اش کنی ، چشمانت را ببند بگو خداوندا از تو می خواهم، راهی نشانم ده، خداوند بهترین را به تو می دهد.
  • توکل کن به او که قدرت مطلق است. هر روز. هر ثانیه. الهی به امید تو
  • همیشه به یاد داشته باش هر چیز که از جانب خداوند به تو می رسد در آن خیری است که قطعا تو از آن خبر نداری.
  • ساینا جونم یادت باشه تو دنیای ما هیچ غیرممکنی وجود نداره. حتی اگه یک روزی منم بهت گفتم وجود داره باور نکن. همه چیز هر چقدرم به نظر سخت بیاد با خدا ممکنه.
  • دنیا پستی داره بلندی داره اما تو فقط بلندی هاشو به خاطر بسپار.
  • هر موقع خواستی از کسی حرف بزنی فقط و فقط خوبی هاش یادت بیاد. هیچ آدمی تو دنیا بد نیست. همه یکروزی پاک و معصوم به دنیا اومدن و همه یک روح الهی دارن.
  • نبینم یک وقت از کسی دلگیر بشی. هیچوقت. وقتی دلگیر بشی مهربونی یادت می ره.
  • سعی نکن بهترین باشی فقط سعی کن همیشه خودت باشی. خود خودت.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

یاسی خاله هیلدا
10 مرداد 92 13:05


نرگس جون سلام خوش اومدی ما چشممون به این پست 18 و 19 ماهگی خشک شد بابا
به سلامتی هر جا باشین خوش باشین عزیزم
حالا به ما دور شدین یا نزدیک
عشقمو یههههههه عالمه ببوس دلم براش خیلی تنگگگگگ شده


ممنون عزیزم. نه فکر کنم دور شدیم اونهم حسابیییییییییییییییییییی. ما هم دلمون تنگیده یه عالمه . می بوسمتون.
یاسی خاله هیلدا
10 مرداد 92 21:07
نرگس جوووووووووووووون کجا


قربونت برم چرا اینهمه اضطراب. همسایه الهه جون شدیم. می ریم کرج. انشاله که خیره. بوووووووووووووووس
نسیم-مامان آرتین
12 مرداد 92 10:46
ساینا جونم قدر این مامان خوبتو بدون با این جمله هایی که هر کلمه اش جای تامل داری
این یه جمله از خاله برای ساینا جون:
هیچ گاه به خاطر (هیچ کس)دست از (ارزشهایت)نکش.چون زمانی که از تو دست بکشند،تو میمانی ویک (من ) بی ارزش
نرگس جون دارید میری کرج وای خوش به حالتون اما من از حسودی دام میترکم آخه همیشه با الهه وروشا خواهید بود وما اینحا از شما دور
عزیز دلم هر کجا که هستید خوش باشید وسلامت


قربونت برم نسیم جون با این دل مهربونت. من که همیشه از نوشته هات لذت می برم. یه جورایی همیشه درکت می کنم تو نوشته هات. ممنون از جمله قشنگت
انشاله که زود زود همدیگرو ببینیم. دوریم از هم.
ممنون گلم. می بوسمتون.
مامان آرشیدا کوچولو
14 مرداد 92 15:17
به سلامتی برید انشالله . بی حرف پیش خوش به حالتون
خصوصی دلبر


ممنون عزیزم. انشاله. البته رفتنمون ربطی به این پست نداره ها. می بوسمتون یه عاااااااااااااااااالمه
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
15 مرداد 92 0:57
خب نمیدونم واسه پست نظر بذارم یا واسه نقل مکانتون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ولی اول از جابجایی بگم بهتره چون یه جورایی به خودمم مربوط میشه.
میبینم که نیمی از نی نی وبلاگیها چه خاموش چه روشن تو دلشون میگن خوش به حال نرگس که داره میره پیش الهه .میدونی چرا؟از بس که من آدم جذابی هستممممممممم
شوخی کردم ایشالا هر چی خیره پیش بیاد.خوشحالم که داریم بههم نزدیک میشیم اینجوری بیشتر همدیگه رو میبینیم.البته امیدوارم.
جملات بسیا بسیار زیبا بود با این که چند بار هر کدومشونو خوندم ولی باز واسم تازگی داره.
ساینا جونمو ببوس بگو خیلی دلم واسش تنگ شده.بقیه اشم که تلفنی کفتم


اختیار داری الهه جون. ما که بسی از همسایگی با شما خرسندیم. البته که بسیار جذابی شما عزیزم.
امیدواری چرا؟؟؟؟؟؟؟ یعنی نمی بینیم همدیگرو؟؟؟؟؟؟؟؟
ما هم دلمون کلی تنگیده. چشم شما هم روشا جونمو ببوس. می بوسمتون
ناهید مامان فاطمه گلی
15 مرداد 92 9:41
سلام نرگس جون خوبید ساینای گلم خوبه؟
احسنت به این مادر خوب ونمونه که با پندهای خوب وباارزشش دخترش از بهترینا خواهد بود شما همچنین بسیار برای ساینا نمونه وبزرگید

نرگس جون دلم خیلی براتون تنگ شده بود ببخشید نتم مدتی قطع بود دیر اومدم پیشتون میگم شما کجا بودید ؟
من دوباره میام مزاحمتون میشم
ساینای گلم رو ببوسید


سلام عزیزم. شما به ما لطف دارید. ما هم همینطور. یه مدتی نت نداشتیم الانم اسباب کشی داریم بازم تا مدتی نیستیم. خواهش گلم. شما هم روی ماه عشقای منو ببوس
مامان ریحانه جون
15 مرداد 92 15:31
سلام.. عبادتتون قبول... ریحانه من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده کد ریحانه 845 هست لطف بزرگی میکنی اگه کد 845 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنی واقعا ممنونت میشم اگه بتونید کد 845 رو با چند تا خط موبایل متفاوت به شماره ی داده شده ارسال کنید که نورالانور میشه و واقعا شرمنده میکنید اگه لطف کردی و رای دادی بهم خبر بدی ممنون میشم هم برای اینکه از لطف و مهربونیت تشکر کنم هم برای اینکه تعداد آرا رو داشته باشم پیشاپیش از لطفت واقعا ممنونم اگه خواستی عکس جشنواره ای ریحانه رو ببینی زحمت بکش و یه سر بیا وب ریحانه , عکس جشنواره ایش رو گذاشتم مرسی از لطفت دوست خوبم ارسال کد 845 به شماره 20008080200یادت نره ها ریحانه روی رای های شما دوستای گل خیلی خیلـــــــــــــــی حساب کرده.... خیلی خیلی خیلی ممنونت میشم به نی نی من رای بدی امیدوارم بتونم یه روزی یه جایی تویه دلخوشی هاتون جبران کنم موفق و پیروز باشی
مامان آویسا
16 مرداد 92 10:51
ساينا جونم عزيزم به حرف هاي ماماني گوش كن كه ماماني بهترين ها رو برات مي خواد


چشم خاله جونم. بوووووووووووووووووووس
مامان آرشیدا کوچولو
17 مرداد 92 22:52
دلبرم بهتری ؟ به سلامتی کی اسباب کشی دارید؟ پس کار بابایی چی میشه؟ آخر نگفتی دلیلش رو این روزها خیلی به فکرتم آخه چرا اینقدر اذیتت میکنند واقعا دلشون میاد


ممنون زهره جونم. خوبم عزیزم. هفته پیش بود به سلامتی تموم شد دیگه. هیچی دیگه بابایی صبح یکساعت زودتر می رن یکساعتم دیرتر می یان. قربونت برم. یه عالمه دلیل داره. اصلا تو فکر می کین کسی جرات داره منو اذیت کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بوووووووووووووووووووووووووس
سارا (مامان درسا)
20 مرداد 92 9:46
من عاشقتم ... خاله نرگس بعضی وقتها دلم واسه دوران مجردی و روزهایی که ما واسه مامانامون درد و دل می کردیم تنگ شده خیلی خیلی تنگ شده
راستی دلم واسه شما هم تنگ شده ... این سرکار رفتن نمی ذاره همدیگرو ببینیم ... ولی من این چیزا حالیم نیست دلم نرگس و ساینا می خواددددددددددددد


قربونت برم مهربونم. وای نه من اصلا دلم تنگ نشده حداقل الان. دیگه خودمون مامانیم دیگه. ما هم همینطور. پیش ما بیای ها. قربونت برم. ببوس درسای نازم رو. بووووووووووووووووس
مادر آیاتای
22 مرداد 92 8:53
به به. نرگس جون کلی بهره علمی بردیم و ما هم در کنار ساینا جون استفاده کردیم.. انشاله همینطور هست و آینده روشنی خواهد داشت در کنار شما...


قربونت برم فرزانه جونم. انشاله. برای آیاتای جون و شما هم بهترین آروزها رو دارم.
فرشته ام "امیرحسین"
27 مرداد 92 18:50
جملات قشنگی بود نرگس جون ما هم به فکر فرو رفتیم


ممنون عزیزم. بووووووووووووس
مامان ترنم کوچولو
10 شهریور 92 16:46
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوای خدا می باشد