ساینا گلیساینا گلی، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

آوای خدا

عکس های پانزده ماهگی

1391/11/25 23:34
نویسنده : سمیرا
602 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها اصلا وقت نمی کنم بیام نت. عشقم اصلا نمی زاره یک ثانیه پای کامپیوتر باشم. اونقدر اعتراض می کنه که پشیمون می شم. می خواد بیاد روی صندلی البته خودش و کامپیوتر بازی کنه. این شد که ما کلا صندلی کامپیوتر رو بردیم بیرون و به ندرت کامپیوتر رو روشن می کنم . البته این حقشه که مامانش همیشه کنارش باشه و من کاملا به خواسته عشقم احترام می زارم.

عکسای این ماه بیشتر شکار لحظه هاست.

عاشق اینی که یه چیزی پیدا کنی ازش بری بالا.

اونطرف خط کیه مادر؟؟؟؟؟؟؟

اینجا داری حواس ما رو از خودت پرت می کنی. کاملا معلومه

قربووووووووووووووووون خنده هات مادر

آخه پا تو کفش بزرگتر می کنن؟

صعود موفقیت آمیز به بالای میز تی وی

بعد که کمی می ایستی اون بالا می ترسی میگی دستمو بگیرین بیام پایین

چقدر بزرگ شدی ماشاله

عشقم داره اذان می گه

عشقم در حال کمک البته به پدر

آخه یکی نیست بگه این جارو هم قد شماست!!!

 

از همه دوستانی که بهمون سر می زنن و حالمون رو میپرسن ممنون.

ببخشید که نمی تونم زودی بیام پیشتون

روی ماه همه دوستای خوبم و عشقهای کوچولوشونو می بوسم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
26 بهمن 91 0:57
ای به قربون اون اذان گفتنت خاله ایییییییییییییی
آفرین بهت که تو کارای خونه کمک مامان و ببا میکنی.خواهر جان دیگه با این حساب گرد گیریهات دست ساینا جونو میبوسه.
صعود موفقیت آمیزت رو به بالای میز تی وی و فکر کنم سطل برنج تبریک میگم.


خدانکنه خاله جونم. چیکار کنیم دیده. من و دوستم کلی کمک حالیم.
وای بله گرد گیری می کنه منتها با دستاش.
میسی خاله ای مهربونم . می بوسمتون یه عالمه فراوووووووووووووووووووووووووووووون
مامان آرشیدا کوچولو
26 بهمن 91 15:01
من عاشق این خوشمزه بازی هاتم خوشبحال اونی که اونطرف خط تلفنه و ساینا داره با صحبت هاش دلش رو آب میکنه


میسی خاله ای مهربونم. ما نی نی ها هممون قند عسلیم دیگه. واقعا خوشبحاش. می بوسمتون
سارا (مامان درسا)
27 بهمن 91 8:11
هزار ماشالا هزار ماشالا هزار ماشالا هزارماشالا
ساینا جونم خاله ماشالا چقدر بزرگ شدی
من چشمم شور نیست ولی واسش اسپند دود کن نرگس جونم ترخدا
خیلی عوض شده توی این مدت که عکس نذاشتی
راستی ماشالا هزار ماشالا چقدر مودار شده عزیزممممممممممممممم
خیلی دلم واسش تنگ شده بود
اینکه به دخترت انقدر حق میدی رو عاشقتم نرگسم
دم عید هست میدونم ولی خیلی دلم میخواد باز دور هم جمع بشیم
اگه حسش رو داشتی بگو که قرار فیکس کنیم عزیزم ... ببوس نازنینم رو


ممنون خاله مهربووووووووووووونم. ما هم دلمون کلی تنگیده. انگار صد ساله ندیدمتون. میسی عزیزم. بعد عفونت ادرارش ماشاله خیلی خوب شده. هم غذا خوردنش هم وزن گیریش. ما هم دوستتون داریم. چشمممممم. مشغول خونه تکونیم. انشاله زودی همدیگرو ببینیم. می بوسمتون
خاله مینا
27 بهمن 91 23:53
جانم...ماشالاه چقدر بزرگتر شده...قشنگ معلومه ...هم از قدش هم کارایی که می کنه...قربونش بره خاله...ایشالاه همین جور قد بکشی و وزن بگیری و کارای بزرگ بزرگ بکنی...امیدوارم زودی ببینیمتون...بوسسسس


میسی خاله جووووووووووووونم. ماشاله خیلی بهتر شده. میسی عزیزم. روی ماهتونو می بوسم. رادین جونم از طرف ما یه ماچ گنده بکنید. یه عالمه فراوووووووووووون بوووووووووووووووووووووووووس
منا مامان الینا
29 بهمن 91 10:04
بگردم آی بگردم میخوام دورت بگردم
الهی من فدای اون لبای غنچه ایت عسسسسسسسیم جیگلی به خدا!

ماشالا معلومه که داره قد میکشه و بزرگتر و البته فضولتر میشه ها!!
نرگس جون بهت حق میدمفرصت نکنی بیای نت ! منم روزهای تعطیل که خونم اصلن وقت اضافی پیدا نمیکنم و اگه انترنت اداره نبود که بتونم گاهی یه گریزی بزنم اصلن دیگه نمیتونستم بیام نی نی وبلاگ و عکسهای فرشته کوچولو ها رو ببینم


محکم بغلش کن ببوسش بهش بگو این ازطرف خاله منا بود


خدانکنه منا جونم. مرسی عزیزم. اصلا نمی شه بیام نت. چشممممممممم. یه عالمه فراووووووووووون بوووووووووووووووس
مامان ترنم کوچولو
29 بهمن 91 11:11
قلبونت برم من
چقده اون پاپوش و لباسات بهت میان جیگر.ماشالله .



میسی خاله ای مهربونم. بوووووووووووووووووووس
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
30 بهمن 91 15:51
به قول بوشهریها ووی ووی ووی ووی بخرمت
الاهییییییییییییییییییییییی بخورمت قربون لبای غنچه ایت اخه نرگس خانم این عکسو گذاشتی فقط دل ما رو آب می کنی مجبورم به جاش لب بچمو گاز بگیرم ماشالله خودش 20 عکساش هم +20 تورو خدا به جای من لبشو بخور با اینکه از رو مانیتور بوسش کردم ولی خودش یه مزه دیگه داره


ممنون ناهید جونم. نگو ترو خدا هردو گل های خاله لباشون قلوه ایه. ماشاله جفتشون خوشگل و خوردنین. می بوسمتون یه عالمه
فاطمه (مامان آیلین)
1 اسفند 91 18:48
وای خداااااا ... من دوست دارم هزار تا ماچت کنم..از کجا میتونم پیدات کنم الهی من قربون اون لبای مثل ماهیت برم الهی قربون اون شیکمت برم که قلمبه هم هست تازه ه ه
خیلللللیییی عاچقتم خاله جون بلند شم برم عوض شما یه کم آیلین رو بچلونم ...چی کار کنم از دست اینهمه عشق


واااااااااااای ممنون از اینهمه عشق و محبت. منم عاشق آیلین جونم. شکمش تازگی ها حسابی قلمبه شده. حتما از جانب منم یه عالمه خوشگلمو ببوس.
مامان الینا
5 اسفند 91 20:10
ای جانم


بوووووووووووووووووووووووس
مادر آیاتای
6 اسفند 91 15:28
چه عکسهای خوبی. کلی دلمون وا شد. خیلی وقت بود ندیده بودیمتون. منم بدتر از شما واقعا کم میتونم بیام نت. مخصوصا سرزدن به دوستان. راستش کلی هنر کنم وبلاگ رو فقط به روز کنم.


ممنون عزیزم. نمی شه واقعا با این نی نی ها بیاییم نت. می بوسمتون یه عالمه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوای خدا می باشد