ساینا گلیساینا گلی، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

آوای خدا

27 ماهگیت با تاخیر مبارک عشقم

1392/12/4 15:41
نویسنده : سمیرا
382 بازدید
اشتراک گذاری

اینقدر تند تند داری بزرگ و خانم می شی که باورش برای خودم سخته

اون دختر کوچولویی که تا چند وقت پیش نه درست راه می رفت و نه حرف می زد الان تبدیل شده به یک هم صحبت شیرین و دوست داشتنی.

خیلی خیلی باهات راحتم در همه چیز . البته لج بازی های مخصوص سن خودت رو داری ولی در کل مثل فرشته هایی .تو خوبی ماه ه ه ه. خیلی شرایط رو درک می کنی .من و پدر رو و حرفامون رو

بیشتر از قبل بهانه پدر رو می گیری و باهاش خیلی دوستی و من عاشق این دوستی های پدر و دختری هستم.

تازگی ها تو خونه تلفن رو شما جواب می دی و به همه می گی: سلام. چطوری؟ خوبی؟ و تند تند هم جواب سوالاتشون رو می دی

زود متوجه می شی من با کی حرف می زنم و مثلا می گی می خوام با مامان بزرگ حف بزنم یا با خاله الهه حف بزنم

به گوشی های موبایل کاملا تسلط داری و می تونی به راحتی فولدر عکس ها یا فیلم ها رو بیاری و حتی گوشی پدر رو با اون رمزهای عجیب غریب باز می کنی. تعجب

همه اسباب بازی ها و لباسهات رو با اسم می گی کی برات خریده

گاهی می گی: من این لباسو تازه خریدم. قشنگه؟ یا در مورد اسباب بازی اینو می گی

جدیدا تو خرید کلا آزادانه رفتار می کنی. مرتب برای خودت کتاب و اسباب بازی انتخاب می کنی و ما هم باید حتما بخریم

یک چیز جالب اینه که چیزی از یادت نمی ره. حتی اگه بهت چند روز پیش گفته باشم می ریم پارک باید حتما ببرمت.

کاملا به توالت رفتن مسلط شدی و خودت می ری و می یای

تقریبا همه غذاها رو دوست داری و خدا رو صد هزار مرتبه شکر که خوش غذایی و الان  به راحتی درخواست غذا می دی و نوعشم تعیین می کنی. حتی در مورد ویتامین ها هم به همین صورته و خودت می خوای بخوری.

آبمیوه یکی از مواردی بود که دوست نداشتی ولی حالا هم خودت آب پرتقال می گیری و هم نوش جان می کنی

هر کی از حموم می یاد می گی : عافیت باشه

غذا که می خوریم می گی: نوش جونت . گوارای وجودت

تنها موردی که الان هنوز کمی باهاش درگیریم لباس پوشیدن تو برای بیرون رفتنه که اصلا همکاری نمی کنی. و می گی نمی یام. عاضق بدو بدو تو خیابون. پارک . شهر بازی هستنی ولی نمی دونم چرا لباس نمی پوشی بریم.

کلا عشقی و من روزی هزارن بار خدا رو به خاطر داشتن همچین فرشته نازنینی شکر می کنم.

ممنون خدا جونم که منو لایق دونستی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

فاطمه مامان آیلین
5 اسفند 92 15:33
عزیزم 27 ماهگیت مبارک پرنسس کوچولو
سمیرا
پاسخ
ممنون خاله جونییییییییی
✿✿الهه مامان روشا جون✿✿
7 اسفند 92 13:49
مطلبو خوندماااااااااااااااا ولی الان چنان دل ضعفه ای گرفتم که نمیتونم هیچی بگم..رژیمه دیگه چه کنم؟ فقط قربونت برم ساینا گلی که این همه خوبی میام پیشتون.
سمیرا
پاسخ
ای بابا الهه جان رزیم که نباید گرسنگی داشته باشه خواهری وگرنه قحطی می گیرن بیچاره سلول ها خیلی گله ماهه ماه حتما خوشحالمون می کنید یه عالمه
یاسی خاله هیلدا
9 اسفند 92 10:35
27 ماهگیت مبارک عشق من نرگس جونم خوبین؟ ماکه با خوندن این مطالب کلی ذوق میکنیم دیگه خودتون چیکار میکنین عشق کوچوووووولوی منو ببوس یه عاااااااااااااالمه نرگس جون
سمیرا
پاسخ
سلام عزیزم. ما خوبیم . وای نمی دونی چه شیرینی شده شما هم روی ماه خوشگلمو یه عالمه ماچ بارون کنید لطفا
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
16 اسفند 92 15:29
سلام عزیزم خوبید ساینای گلم خوبه نمی دنم گفتم ساینا شاید نخوای اسمش اورده بشه چون اون بالا نوشتی ادای من اگه اینطوره این قسمتهایی که گفتم ونوشتم شما ویرایش وحذف کنید بهم بگید تا بار دیگه نگم خوب خوبید الحمدولله می بینم که همچنین دخمل خوشگلمون صدهزار مرتبه خوشگلتر خانومتر وبابایی هم شده فداش بشم باور کن از بس این مدت اتفاقات جور واجور افتاده که وقتی میام نت فقط میرم اونایی که برام کامنت گذاشتن یه سری بهشون می زنم بچه ها هم که اصلآ نمی ذارن خیلی دلم براتون تنگ شده حالا که اومدم اول اومدم وب شما
سمیرا
پاسخ
نه عزیزم دیگه آب از سرمان گذشته ممنون گلم. گلهای شما هم روز به روز خوشگل تر می شن. من که عاشق جفتشونم شما لطف می کنی می یای. کم سعادتی از ماست می بوسمتون شاد باشید
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
16 اسفند 92 15:30
عزیزم بیا وبم آموزش یه کلاه دخترانه گذاشتم شاید دوست داشتی برا دخمل گلتون بدوزید
سمیرا
پاسخ
ممنون عزیزم. دیدم خیلی عالی بود
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
16 اسفند 92 15:31
27ماگیت هم مبارک عزیزم
سمیرا
پاسخ
میسی خاله
✿✿الهه مامان روشا جون✿✿
26 اسفند 92 1:19
عزیز خاله ماهگردت مبارک. خیلی دلم برات تنگ شده فکر کنم دیدارمون بره واسه سال بعد. فدای اون همه خوبیت و شیرین زبونیت. قربونت برم که انقدر منتظر تلفن منی نیست من و مامانت کم با هم حرف میزنیم اینه که شما همیشه گوش به زنگی
سمیرا
پاسخ
ممنون خاله جون ماهگرد روشاجونی هم مبارک بله دیگه ما هم کلی نالاحتیم نمی بینمتون ای جونم می بوسمتون
سارا (مامان درسا)
26 اسفند 92 7:10
ای جون دلم خاله جونی ماشالا هزار ماشالا بهت عزیزم ایشالا همیشه مامان و بابا رو شاد کنی و خوشحال باشین کلی روی ماهتون رو می بوسم پیشاپیش هم سال نو مبارک و پر برکت عزیزم بوسسسسسسسسسس
سمیرا
پاسخ
عزیزدلم سال نو شما هم مبارک درسا جونی رو یه ماچ گنده بکن
علامه کوچولو
29 اسفند 92 12:34
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش، اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام ******** سال نو مبارک ********
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوای خدا می باشد