ساینا گلیساینا گلی، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

آوای خدا

ساینای من هم نفس من 29 ماهه شده

1393/2/11 15:18
نویسنده : سمیرا
501 بازدید
اشتراک گذاری

عشق خوشگلم 29 ماهگیت مبارک

کلی کارها و حرفای جدید دارم و یه عالمه عکس که روی هم تلنبار شده به زودی همه رو برات می گذارم با توضیح تا به یادگار بمونه

زندگیم فدای تک تک تار موهایت که این روزها هر از گاهی می گی : مامان دوستت دارم - مامان خیلی دوستت دارم و چه جمله ای می تونه از این زیباتر باشه

نوزادی که تنها توان گریه کردن داشت و امروز در 29 ماهگی قلب مرا سرشار از عشق می کند. سرشار از زندگی

و من هر روز انقدر خداوند را به خاطر داشتن تو شکر می کنم که گاهی می گویی : چرا اینقدر می گی خدایا شکرت به من همچین دختری دادی؟

و من در جواب تمام سوالهای پر از عشقت تو را بوسه باران می کنم و تو با نازهای دخترانه ات مرا سرمست می کنی

خوب بلاخره مامان اومد با کلی عکس

خوب به هماهنگی دست و پا توجه کنید

یعنی منوها رو چنان بلدی که من و بابایی این شکلی می شیمتعجب

حاج خانوم در حال خونه تکونی شب عید

اول فروردین 93 خیابان شریعتی

عشوه گری های دخترانه تو . جلوی آینه شعر می خوندی

ساینا و عسل

فدای اون شیطونیات که تازگی ها از دوربین فراری شدی

بفرما شیرینی بفرما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

یاسی خاله هیلدا
29 فروردین 93 16:24
عززززززززززززززززززززیزه دلم قربون محبتت برم من مههههههربون دلم که باز غش رفت برات عشقم 29 ماهگیت مبارک نرگس جونم زود بیا عکس بزار که کلی دلم برا عشقم تنگ شده میبوسمتووووووووووووووووووون
سمیرا
پاسخ
قرررررررربونت یاسی جون نمی دونی چه هلویی شده. حیف الن خوابه وگرنه دلم می خواست بخورمش می بوسیمتون یه عالمه. دلم برای هیلی یک ذره شده به ساینا می گم دوست شما کیه ؟ می گه هیلدا
فاطمه مامان آیلین
2 اردیبهشت 93 10:21
29 ماهگی عروسک خانوم مبارک دلم تنگ شده بود
سمیرا
پاسخ
ممنون خاله جووووووووووووونیییییییییییی . ببوس آیلین جونمو
محمد
8 اردیبهشت 93 2:07
سمیرا
پاسخ
✿✿✿ الهه مامان روشا جون✿✿✿
8 اردیبهشت 93 3:53
عزیز دلم 29 ماهگیت مبارککککککککککککک. فدای مهربونیت که به مامان میگی دوستش داری ای جان چه حاج خانم تمیزی قربون اون چادر سر کردنتتتتتتتتتتتتت جیگر خاله وای عسلو ببین با خودش همه جا میبرش؟ فکر کنم این آینه رو ار دخترامون بگیریم نصف زندگیشون مختل بشه
سمیرا
پاسخ
ممنون خاله جونی مهربونم وای با این مهربونیش منو کشتههههههههههه عسل بخشی از زندگی است البته نه همیشه وای نگو مخصوصا آینده قدی دوسستون داریم یه عالللللللللللللللمه
مامان آویسا
9 اردیبهشت 93 22:23
اي جونم چه خوشگل و نازتر ميشه هر روز كه مي گزره ماشالله به موهاي خوشگل و پر پشتش
سمیرا
پاسخ
ممنون خاله جونی. زیارتتون قبول
یاسی خاله هیلدا
10 اردیبهشت 93 12:57
عااااااشقتمممممممممممممم دلم برات کلی تنگ شده عشقم عاشق موهای فرفریت جلوی اینه شدم عاشقتم حاج خانوم چه مامانی هستی شمااااااااا دوست دارم هوارتاااااااااااااااااااااااااااااااا یه عالمه میبوسمت
سمیرا
پاسخ
وای یاسی جون منم دلم کلی تنگ شده چرا اینقدر تنبل شدیم بلانسبت ها خودمو می گم . یک برنامه ای چیزی آخه. ببینیم همدیگرو. نظرت چیه بریم نمایشگاه بازی. قربونت محبتت. منم می بوسمتون یه عالمه فراوان
فرشته ام "امیرحسین"
10 اردیبهشت 93 19:50
سلام نرگس جون ، 29 ماهگی ساینا خانم ناز که هر روز دلبرتر میشه مبارک باشه ماشاله جه ناز و خوردنی شده از طرف من محکم و ابدار ببوسش
سمیرا
پاسخ
سلام عزیزم. ممنون از چشمای قشنگت که به ما سر می زنی. چشم شما هم امیرحسین خوش تیپمو ببوس
مامان آرشیدا
13 اردیبهشت 93 8:21
سلام مهربونم .دلم براتون خیلی تنگ شده دخملی ماشالله بلا شده خودت خوبی نرگس جون ، منم بد جور درگیر کارهای موسسه ام راستی برا الهه روشا چطور میشه نظر گذاشت ؟
سمیرا
پاسخ
سلام عزیزم منم دلم براتون تنگ شده خیلی. ما هم کلی گرفتاری البته خوب داریم. خیلی ماشاله همشون خوردنین. باید رمز رو وارد کنی برای گذاشتن نظر. در واقه نظرات هم خصوصی شده می بوسمتون یه عالمه
باران قاصدک
21 اردیبهشت 93 7:05
ساینای عزیز 29 ماهگیت مبارک $$$$$$_______________________________$$$$$ __$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$ ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________**'$$***,, ____,;'*___'_.*__________________*___ '*,, ,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,, *.° ? ...° ....O .......°o O ° O .................° .............. ° ............. O .............o....o°o .................O....° ............o°°O.....o ...........O..........O ............° o o o O ......................? ...................? ...............? ...........? _________*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..
سمیرا
پاسخ
ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوای خدا می باشد