ساینا گلیساینا گلی، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

آوای خدا

zoo party

1392/9/2 0:09
نویسنده : سمیرا
730 بازدید
اشتراک گذاری

 

این ریسه رو خیلی دوست دارم چون با هم درست کردیم.

 

اینجا رادین داره می رقصه

اینهم کیک خیلی خوشگلمون

ایده اش رو خاله مینا داد و خمیرش رو درستید

شیر و تمساح و درخت و فیل رو من درستیدم

ستاره ها و عدد 2 و گوره خر رو بابا درستید

 

و چقدر شماها با این فشفشه ها شاد شدید.

این ستاره که تو دستته تا آخر شب میل نمودی. نوش جان

اینهم تاجت که رسما یادم رفته بود.

 

 انشاله همیشه تو زندگیت احساس خوشبختی داشته باشی. هیچی از این مهم تر نیست.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

فاطمه (مامان آیلین)
2 آذر 92 8:08
عزیز خاله ! تولدت مبارک چقدر قشنگه که دارین بزرگ میشین چقدر خانوم شدی شما . این جناب رادینتونم با اون رقص با مزه اش خیلی جیگره هر دو شونو ببوسین از طرف ما
سمیرا
پاسخ
ممنون خاله جونی. ما که از اولشم فک می کردیم بزرگیم شماها می گین ما کوشولوییم. چشمممممممممم.
مامان آرشیدا کوچولو
2 آذر 92 15:20
عشق کوچولوی من الهی 100 ساله شی تولدت مبارک
سمیرا
پاسخ
ممنون خاله زهره مهربون. میسی یه عالمه. نه کیکی رو آماده خریدیم. یعنی راستش فر نداشتیم وگرنه کیک پختن که کاری نداره می بوسمتون
مامان آرشیدا کوچولو
2 آذر 92 15:21
مامان نرگس مهربون از صمیم قلب، عشق سه تا شدنتون رو تبریک میگم
مامان آرشیدا کوچولو
2 آذر 92 15:23
یعنی کیکش دست ساز خونگی بود دلم خواست
مامان آویسا
2 آذر 92 16:30
وووووووووووووووووووي چقده خوش سليقه چه ناز به خصوص كيكه خود خانوم خوشگل كه ديگه هيچي همه چي تمومه دوباره هزار هزار بار تولدت مبارك خانومي
سمیرا
پاسخ
ممنون عزیزم چشمات خوشگل می بینه. میسی خاله جونی.
سارا (مامان درسا)
2 آذر 92 23:27
تولد مبارک عشق دوباره (دوباره البته) آخی نازی عزیزم چرا ازمون دوری نشد بیام یه عالمه ماچت کنم عشقم نرگس جونم واقعاً خسته نباشی ... همه چیز خیلی عالی بود مخصوصاً کیک خیلی خیلی محشر بود فکر کنم از فرشتگان کیک چارلی هم بهتر بودااااااااااااااااا کلی می بوسمتون
سمیرا
پاسخ
ممنون عزیزم با محبتم. خاله مهربون. وای نمی دونی چقدر دلم می خواست همه رو دعوت کنم ولی جام خیلی خیلی کوچیکه. البته من حساسم ها. دوست دارم بچه ها راحت باشن. ممنون عزیزم. ای بابا. پس سفارش قبول می کنیم می بوسمتون
یاسی خاله هیلدا
4 آذر 92 12:13
عااااااااااااااااااااشقتم من اخه خیلی ماهی عاشقتم انقدر بزرگ شدی نرگس جون خسته نباشی همه چی عالی و شیک و ساده بود عزیزم از همه عالی تر ایده کیک عااااااااااااااااالی بود عشق کوچولوی منو یه عالمه ببوس
سمیرا
پاسخ
ممنون عزیزمممممممممم. مرسی مهربونم. سفارش می گیریما منم دوست داشتم همه چی ساده باشه. چشممممم. ما هم روی ماهتونو می بوسیم.
فرزانه
4 آذر 92 16:10
ساینای نازنینم کوچولوی دوست داشتنی تولد دو سالگیت مبارک عزیزدلم خاله فرزانه خیلی دوست داره نازنینم میبوسم روی ماهتو
سمیرا
پاسخ
ممنون خاله فرزانه. منم خیلی دوستتون دارم. انشاله هر جا هستی خوب و خوش باشی. منم می بوسمت
مادر آیاتای
5 آذر 92 11:54
سایناجونم بازهم تولدت مبارک. چه کیک قشنگی مامانی... خوشگل بود و مشخص بود زحمت کشیده شده. دست همگی درد نکنه.. تزئیناتم خیلی خوب بود. شادیهاتون بی پایان...
سمیرا
پاسخ
ممنون خاله فرزانه مهربونم.
نسم مامان آرتین
5 آذر 92 12:17
عزیز دلم فرشته کوچولوی خاله با تاخیر تولدت مبارک مامانی دستت درد نکنه چه تمی چه کیکی وچه تزئینات جالبی
سمیرا
پاسخ
ممنون خاله جون
یاسمن مامان رادین
12 آذر 92 11:25
ساینا جووووونم تولدت مبارک عزیزم. دست مامانی هم درد نکنه چقدر عالی بود خصوصا کیک که دیگه محشره.
سمیرا
پاسخ
ممنون عزیزم چشمات قشنگ می بینه خاله جونم.
متین من
1 دی 92 3:03
تولد تولد تولدت مبارک همه چی خوب و عالی مامانی خسته نباشی
سمیرا
پاسخ
ممنون
الهه مامان روشا جون
5 دی 92 0:27
عزی دلم تولدت رو مجددا تبریک میگم.بهترین ها رو برات ارزو می کنم.امیدوارم ÷در و مادر خوبت و ما خاله های وبلاگی شاهد سلامتی و موفقیت و پیروزی روز افزونت باشیمو همیشه تو شادیهای نگاشته شده توسط والدینت شریک باشیمو با خوشیتون خوش باشیم. نرگس جونم خسته نباشی همه چی خیلی عالی بود.خیلی از کیکش خوشم اومد.دیگه تصمیمم رو گرفتمو از الان میدوئنم کیک تولد 3 سالگی روشا رو کجا سفارش بدم.البته میدونی که ایده شو خودم میدم یعنی 90 درصد قضیه حله.خداییش عالی بود 20 20 20.تزییناتم خیلی زیبا و بامزه بود.
سمیرا
پاسخ
ممنون خاله مهربونم. نه بابا سفارش قبول نمی کنیم ولی جدی بهت یاد می دم اونقدر راحته دلت می خواد همیشه خودت کیکاش رو درست کنی. ممنون عزیزم. ساده بود و دوست داشتنی.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوای خدا می باشد