ساینا گلیساینا گلی، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

آوای خدا

دو سالگیت مبارک عشقمون

1392/9/1 15:43
نویسنده : سمیرا
315 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا شکرت. شکرت به خاطر همه چیز و اول همه سلامتی هر سه مون که از همه چیز تو این دنیا مهم تره.

شیرین ترین خاطره 1 تا 2 سالگیت واقعا روزی بود که راه افتادی و با اون قدمهای کوچولوت چقدر ما رو شاد کردی.

و تلخ ترینش عفونتت بود که به خاطرش تو این یکسال مردم و زنده شدم و هر بار هر چی می شد فکر می کردم دوباره برگشته.

بهر حال یکسال با تمام تلخ و شیرینش گذشت با همه خوب و بدش. و قشنگترین لحظه هاش لحظه هایی بود که نفسهای گرمت صورتم رو چنان نوازش می کرد که گویی در بهشتم.

سعی کردم برات مادر خوبی باشم. همیشه و می دونم خیلی وقتا نبودم. خوشحالم که باور دارم کامل نیستم و دلم می خواد هر چه بیشتر یاد بگیرم تا بهتر و بهتر باشم برای تو.

می خوام بدونی تو این دنیا سخت ترین کار تربیت یک انسانه و ساده ترین کاریکه می شناسم درس خوندنه.

می خواهم انسان تربیت کنم. و این یعنی باید خودم و همه بدیهام رو عوض کنم. البته تلاش می خواد اونهم زیاد.

تولدت مبارک دوست داشتنی ترینم

 دل نوشته پدرانه:

29 آبان یکهزار و سیصد و نود، ساعت 8:36 صبح، لحظه ای که فرشه آسمانی ما پا به دنیای انسانی گذاشت. دنیایی که موجودات آن از فرشته ها بالاتر میتواند باشد، همانگونه که ساینای ما هست.

عزیزم، دلبندم، معنای زندگی را به من نشان دادی، عشق را با مادرت آموختم و از خود گذشتگی را با تو. اکنون میتوانم بگویم که اندکی از صبر خداوندی را تجربه مینمایم تا بدانم رسیدن به رشد و تعالی محبوب یعنی چه و انتظارش چه لذت بخش است. آن زمان که آموخته هایت را می آموزی، تجربیاتت را میپرورانی، تا محبوبت کاملتر و متعالی تر از خودت باشد.

ساینای عزیزم، تولد 2 سالگیت مبارک. آن روز که پا به روی تن خاکی من نهادی و خداوند من را لایق پروراندن گلی چون تو دانست، گویی تمام سلولهایم بدنم دوباره به تکاپو افتاده بودند، شور و هیجانی که وصف آن از عهده کلمات خارج و تجربه آن بسیار شیرین بود. لحظه ای که من را به اتاق نوزادان بردند و فرشته ای را که در کالبد انسان با نام ساینا نمود کرده بود به من نشان دادند گویا تمام دنیا سکوت بود و سکوت و فقط و من و تو آنجا بودیم. چنان نگاهی به سمت صدای من کردی و ساکت شدی گویی صدای من را مدتها بود میشناختی، هیچ گذر زمان را احساس نمیکردم. فقط یادم میآید که از پرستار سراغ مادرت را گرفتم و جویای حال او شدم. شوق و هیجان و ترس، چه تجربه شیرینی.

وقتی برای آوردن دوربین رفتم و دوباره برگشتم، پس از شنیدن صدای من دوباره ساکت شدی. پرسیدم بابایی صدای منو میشناسی؟! وقتی تو شیکم مامان بودی شبها باهات حرف میزدم و حالا صدای من یادته؟! بله دقیقاً همین گونه بود. هربار با صدای من و یا مادرت ساکت میشدی. حالا هم همینطور هستی و وقتی خوابی سراغ و من و مادرت رو میگری و با شنیدن صدای ما آروم میشی. از خدا میخوام که همیشه صدای ما آرامش بخش وجودت و وجود ما تکیه گاه زندگی باشه.

عزیزم فقط میتونم بگم انشاء الله روزهای در پیش روت با پیروزی و پیشرفت و شکوه همراه باشه و تنت همیشه از گزند نا ملایمات به دور. عشق، عشق و عشق تنها چیزی که در این روی میتونم بهت بگم.

تولدت مبارک. بابا

و اینها عکسای تولد شما خونه مادربزرگه تا تولد اصلیت که روز پنجشنبه است.

چهارشنبه 29 آبان 1392 ساعت 1:04

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سارا (مامان درسا)
29 آبان 92 1:32
تولد تولد ............ تولدت مبارک مبارک مبارک ............... تولدت مبارک بیا شمعا رو فوت کن ............. تا صد سال زنده باشی تولدت مبارک پرنسس ناز خاله با اون موهای نازت ... کلی تولدت مبارک عزیزم
سمیرا
پاسخ
ممنون خاله سارای مهربون. انشاله صد سال کنار هم
یاسی خاله هیلدا
29 آبان 92 10:35
عزیزم مبارک باشه تولدت پرنسس نازم ایشالا سال های سال در کنار مامان و بابایی مهلبون به خوشبختی یه عالمه میبوسمت
سمیرا
پاسخ
ممنون خاله یاسی مهربوووووووووونم. و در کنار شما . ما هم یه عالمه می بوسیمتون
خاله مینا
29 آبان 92 14:57
عزیز دل خاله..تولد 2 سالگیت مبارک...باورم نمیشه 2 سالت شده..یاد اولین باری می افتم که اومدیم دیدنت..25 روزت بود...خیلی کوچکولو بودی...حالا دیگه خانوم شدی..صحبت می کنی رسما که دل خاله غنج میره...جیگرم..ایشالا همین طور هر روز بزرک و بزرک تر بشی..دعا می کنم همیشه خوشحال باشی..سالم باشی..و مامانی و باباییت هم کنارت سالم و سر حال باشن..خیلی دوست دارم عشقم...تولدت مبارک...
سمیرا
پاسخ
مَنو خاله مینا. می دونی که منم خیلی خیلی دوستت دایَم. امروز صبح چشامو که باز کردم تو بغل مامانم گفتم دلم خاله مینا تنگ شده. میسی به خاطر دعاهای قشنگتون.
نازنین
30 آبان 92 22:29
سسسسسلام ساینا جونم تولدت مبارک خوشگلم من دختر خاله ی یاسمن هستم
سمیرا
پاسخ
سلام عزیزم. ممنون به ما سر زدین. می بوسمتون
نازنین
1 آذر 92 19:53
سسسسسلام ساینا حتما به وبلاگم سر بزن میبوسمت نا نازم
سمیرا
پاسخ
چشممممممممممم عزیزم
مادر آیاتای
5 آذر 92 11:34
ای واااااااااای چقدر متن بابا جون خوب بود.. خیلی لذت بردم. انشاله همیشه درکنار هم شاد باشید و سایه تون بالاسرش باشه.. کیک هم خیلی خوشگل بود نرگس جون...
سمیرا
پاسخ
ممنون عزیزم. قرار بود خاطره به دنیا اومدن ساینا از زبون بابایی باشه که تبدیل شد به یک دلنوشته.
الهه مامان روشا جون
5 دی 92 0:37
احساس ناب پدرانه رو به بهترین شکل تو کلام جا دادین .در برابر این متن زیبا زبونم از گفتن کلمات قاصره.فقط براتون آرزو میکنم عمری طولانی داشته باشید و سایه تون بالای سر نرگس عزیز و ساینای دوست داشتنیم باشه و در کنار هم زندگی شاد و خوبی رو داشته باشید که سراسر عشقه.
سمیرا
پاسخ
یعنی اینقدررررررررررر با احساس نوشته از این به بعد منم همینطوری می نویسم. ممنون بابت کامنت قشنگت و آروزهای خوبت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوای خدا می باشد