ساینا گلیساینا گلی، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

آوای خدا

آرام جانم

1392/9/1 15:44
نویسنده : سمیرا
410 بازدید
اشتراک گذاری

حس و حال عجیب این روزهای من

یادآوری هر روزه سال 90 مو به مو، جزء به جزء و تو که حالا شدی هم صحبت کوچولوی من.

نمی تونم بگم انگار همین دیروز بود. خوب که بهش فکر می کنم و همه خاطراتم رو عمیق مرور می کنم می بینم نه خیلی هم زود نگذشت. تو یه نوزاد کوچولو بودی خیلی کوچولو و حالا یه خانم شدی. خیلی خانم. فهمیده، مودب و ...و من به تو می بالم و به خودم برای داشتن همچین دختری. با تو همه چیز خوبه خیلی خوب. عاشقتم و با لحظه لحظه بزرگ شدنت بیشتر و بیشتر می شه. ممنون که اومدی و ممنون که این حس قشنگ رو به من دادی.

 

13 ماهگی

14

15

 

 17

 

 18

19

20

21

 22

23

24

سه شنبه 28 آبان 1392 ساعت 10:08

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فاطمه (مامان آیلین)
28 آبان 92 13:55
واااااااااااای نمیدونی چقد دلم برات تنگه شده بود عزیزمممم تولد دو سالگیت مبارک باشه عشق کوچولوی خاله ایشالا بزرگ بشی خانوووم بشی عروس بشی
سمیرا
پاسخ
ما هم هیمنطور. کجایی پس فاطمه جونم. ممنون عزیزم. پیشاپیش تولد آیلین عشقمم مبارک.
مامان آویسا
28 آبان 92 13:57
ووي يعني دوساله شدي چه زود گزشت قربونت دوسالگيت مبارك ان شالله صد ساله شي عزيزكم
سمیرا
پاسخ
ممنون خاله جونییییییی. بله دیگه چشم به هم بزاری آویسا جونمم دو ساله می شه.
یاسی خاله هیلدا
28 آبان 92 22:10
قربونت برم الهی نفسم تولدت مبارک زندگی منو هیلدا امشب به افتخار تولدت کلی اهنگ تولد گوش دادیم و دست زدیم پرنسسم 120 ساله بشی یه عالمه میبوسمت غز/؟غ فع0/و44ئت7اد7رد78رد89د/دذ8 اینم تبریک هیلدا
سمیرا
پاسخ
ممنون یاسمن عزیزم. ممنون عشق کوچولوی من. 22 ماهگی هیلدا هم مبارک باشه.
مادر آیاتای
5 آذر 92 11:20
ای جووووونم ساینا. من عاشق موش شدنت هستم خاله. تولد دو سالگیت مبارک باشه عزیزم. ببخشید من با تأخیر تبریک گفتم. امیدوارم سالهای شادی در انتظارت باشه گلم. بزرگ بشی و خانوم و باعث افتخار جامعه..
سمیرا
پاسخ
ممنون عزیزم. برای دعاهای خوبت. انشاله همه نی نی ها عاقبت به خیر بشن.
الهه مامان روشا جون
5 دی 92 0:39
ای جان.ما هم از دونه دونه ی عکس ها خاطره داریم.
سمیرا
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوای خدا می باشد