ساینا گلیساینا گلی، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

آوای خدا

روایت تصویری نیمه اول شهریور

1392/6/16 0:43
نویسنده : سمیرا
450 بازدید
اشتراک گذاری

 دخترم، عشقم، نفسم، تمام زندگی من روزت مبارک

 31 مرداد پارک بادی بوستان

کمی قبل از اومدن خاله سارا دوباره دستت کشیده شد. دفعه قبلی یکی دو ماه پیش بود. گریه و غر زدن و همه اش می گفتی دست درد. فکر کردم مثل اون دفعه زود خوب بشی اما اینطور نشد. حتی کتاب رو هم گرفته بودی روی دستت.

درسا شوماخر عشقم

عاشق ماشین و فرمونه.

اینجا هم پرنسس هیلدا اومدن با اون کلاه خوشگلش که خیلی هم بهش می یاد.

تو همه عکسا معلومه اخم کردی چون دستت خیلی درد می کرد. ماجرا این شد که شب رفتیم بیمارستان فاطمه زهرا تو یوسف آباد که گفتن ما اینجا کاری نمی کنیم یا ببرین شفا یا اختر که خلاصه با اونهمه ترافیک شما رو بردیم بیمارستان اختر تو ماشین که نمی خوابیدی چون دستت درد می کرد وقتی هم خوابیدی تا دستمون به دستت می خورد ناله می کردی. بلاخره دکتر متخصص ارتوپد شما رو دید و دستت رو جا انداخت . مچت در رفته بود. فکر کن. اصلا باورم نمی شد چون فقط یکمی خودتو کشیدی رو پله ها وقتی دستت تو دستم بود. 10 دقیقه بعد از جا انداختن دستت خوب شدی و اینبار نمی خوابیدی چون گرسنه بودی و از گشنگی گریه می کردی. بلاخره برات فیله مرغ خریدیم. برای اولین با ساندویچ گاز می زدی. خیلی بامزه بود البته عکسی ندارم چون حالم خیلی گرفته شده بود برای دستت.  

یکروز که حوصلمون سر رفته بود و البته خونه زیادی مرتب بود تصمیم گرفتیم کمی خونه رو کثیف کنیم تا مامان هی نشینه تی وی ببینه. البته مامان می گه برای خلاقیتم خوبه آردبازی

و اینهم یه مسافرت دو روزه به تاکستان

نیلا جون دختر خاله فرشته که دو ماه از شما کوچیکتره.

1 نیمه شب باغ خاله فرشته

مبهوتی ها خرسی رو هم از خودت جدا نمی کنی.

ساینا برای اولین بار 4 صبحه و بیداره

رادین عشق خاله با اون خنده های شیرینش. فدات بشم من

فداتون بشم که 4-5 صبح خوابیدین و 8:30 همه بیدار بودین سرحال

پا تو کفش خاله فرشته به قول ساینا فی فی

مهندسین در حال بررسی پروژه کفش ها

شما و نیلا دارین ورزش می کنین

کمک به رشد خلاقیت

یکروز که خاله الهه و روشا جون اومدن خونمون

یعنی تی وی می بینی دیگه به هیچی توجه نداری

 

ماجرای دوربین و ...

اینجا خوابت می یاد و ماجراهای نق زدن و گریه

ببین چه بلایی سر ماکارونی آوردی

فقط بگم این روزها اصلا وقتی نیست بیام نت . از همه دوستای گلم ممنون که حالمون رو می پرسن. به همتون سر می زنم. می بوسمتون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

نسیم-مامان آرتین
16 شهریور 92 12:03
دختر خوشگلم روزت مبارکخاله امروز با اون آرداکیکی درست کن وسهم منو هم برام بفرست


ممنون خاله نسیم. چشممممممممممم. بوووووووووووس
سارا (مامان درسا)
16 شهریور 92 19:00
وای نرگس جونم از وقتی خوندم چی شده دارم خل می شم
واقعاً مچ دستش در رفته بود الهی بمیرم واست خاله جون
چی کشیدی نرگس جونم
ببوس هم دستش هم خودشو
راستی عکسها مثل همیشه 20 20 بود


بله سارا جون در رفته بود و دوباره هم در رفت هفته پیش. خدا به خیر کنه. خدانکنه عزیزم. چشمممممممم. ولی دیگه حرفه ایی شدم ها. ممنون عزیزم. بوووووووووووس
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
17 شهریور 92 10:45
ساینا جونم روزت مبارکککککککککککک دختر دوست داشتنیم.
الهی بگردم دستش درد گرفته بوده.کتابو چه جوری گذاشته رو دستش مادرایشالا همیشه بلا و ناخوشی ازت دور باشه عزیزدلم.
وای آرد بازی رووووووووووووووووووووووووخیلی خوشم اومدحتما بید با روشا جونم بازی کنیم خیلی حال میده.
گرد منی نیلا جون.تو دلبری نیلا جون
دلمون بسی باغ خاله فی فی را خواست
به به ما هم که هستیم.اون روز اتفاقا عجیبی تو زندگی روشا جونم افتاد چه جوری رفته بودن تو تی وی.
یعنی من آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآااشق اون گریه اتم ساینا.کاش میشد اون مدل دست تکون دادنتم تو یه عکی جا داد اونوقت بقیه خواننده ها مثل من غش میکردن.


ممنون خاله الهه مهربون. روز روشا جونمم مبارک.
وای خیلی بده ولی دیگه یاد گرفتم چطوری دستشو بگیرم.
چشممممممممم. می یام آرد بازی اونهم خونه خاله الهه جون ببین چیکار بکنیم من و دوستم. حالا من گفتم ها.
قربونت می بینی چه گرده ماشاله.
قابل نداره شما هم تشریف بیارین باغ خاله فی فی
دیگه دوستشو دیده بود گفت منم نگاه کنم حتما خوبه دیگه.
نگو ترو خدا توضیح دادنهاشم همون طوریه . به خودم رفته. هههههههههههههه
می بوسمتون.
یاسی خاله هیلدا
17 شهریور 92 21:03
من فداااااااااااااااااااااای دست درد بشم الهی بمیرم
نرگس جون چقدر سخت ایشالا دیگه ازین اتفاقا نیوفته . خیلی ناراحت شدم
قربون ارد بازیت برم تو جقدر اکتیوی هیلدا همش در حال خراب کاریه فکر کرده میخواد نون درست کنه واقعا میگه اب بیارین بریزم توش خخخ
تو جقله چه جوری تا 4 صبح بیدار بودی
قربووووووون اون خنده ی موشیت بشم
نرگس جون واقعا کیف میکنم با دیدن عکسای ساینا مخصوصا دیر به دیر میزاری بعدشم همه عکساتون تکه اصلا هم تکراری و خسته کننده نیست کلی حال میکنم
عشقمو ببووووووووس هوارررتا


خدانکنه یاسمن جونم. انشاله انشاله
بله دیگه اینها خودشون همه فن حریفن. نونوا هم هستن.
خوب خاله خبر نداری رسیدیم باغ من خواب بودم بقیه بیدار خوب که استراحت کردم بیدار شدم برای نظارت و فضولی و این حرفا .
میسی خاله جون.
ممنون یاسمن عزیزم. خودتم می دونی چقدر دوستتون دارم و باهاتون احساس خوبی دارم. از ته قلبم هیلدا رو دوست می دارم. می بوسمتون. دلمون برای سمیه هم تنگیده ها حسابیییییییییییی
ناهیدمامان فاطمه گلی ومحمرضا
18 شهریور 92 0:11
ای وای قربونت برم عزیز خاله دستت چی شده بود ببین محمد بیدار شد دوباره میام


خدانکنه ناهید جون در رفته بود مچ دستش. قربونت برم چیزی نیست. بوووووووووووووس
مامان آویسا
18 شهریور 92 13:32
الهي فداش كه دستش درد مي كرده
آرد بازي هم حال مي ده ها
چه خواب آلود بامزه
از دست پنگول كه هيچي از دستش در امان نيست
ووي كه شيطوني كزدي خنده هم مي كني



خدانکنه خاله جونم
خیلی خوب بود خاله شما هم به آویسا جون آرد بدید.
چیکار کنم دیگه. مامان حرص می خوره من می خندم.
بووووووووووووووس
مامان آرشیدا کوچولو
19 شهریور 92 0:50
آخی آخی امیوارم هیچ نی نی اوخ نشه


ممنون خاله زهره. بووووووووس
مادر آیاتای
19 شهریور 92 11:03
الهی ساینا جونم ماشاله بزرگ شدی عزیزم. خیلی عکسات قشنگ بود گلی خانوم. چقدر ناراحت شدم برای دستش. الان خوبه نرگس جون؟ بگردم الهی چه دردی کشیده کوچولومون. از طرف منم ببوسیدش.


ممنون خاله. بله تند تند بزرگ می شیم.
خیلی بد بود و خیلی درد کشید و متاسفانه دوباره هم تکرار شد. نمی دونم شایدم ما بلد نیستیم دستشو بگیریم. چشم. شما هم آیاتای جونو رو ببوسین. بوووووووووس
مامان اهورا
20 شهریور 92 2:28
__________@@@@@@ @@@@@
_______@@@________@@_____@@_______@
________@@___________@@__@@_______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___________________@@@@@@@
__@@@@@@@@@_________________@@@@@@@
__@@______________________________________@@
_@@_________________@@@@@________________@@
_@@________________@@@@@@_______________@@
_@@@______________@@@@@@______________@@@
__@@@@_____________@@@@____________@@@@
____@@@@@@______________________@@@@@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@_____________@@
________@@@________@@@____________@@
________@@@______@@@__@__________@@
_________@@@_____@@@___@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________________@
____________________@
_____________________@
_____________________@
_____________________@
______________________@____@@@
____________@@@@___@@__@__@
_____________@____@@_@__@__@
______________@@@____@_@@@
_______________________
عزیزم روزت مبارک



ممنون خاله جون.
خاله مینا
22 شهریور 92 11:05
عشق خاله..روزت مبارک دخملی عشق مامان و بابای...یادت باشه هر قدر هم بزرگ شی باز واسه مامانی بابایی همون دخملی کوچولوشونی و دلشون برات پر می زنه...ایشالا دیگه از این اتفاقای بدبد نیافته...مظلوم خاله...همیشه سر حال و سالم باشی...رادین هم با ارد بازی ثقریبا به همین روز افتاد...ولی خداییش غلظت آرد موهای تو بیشتر بودایشالا زودی ببینیمتون...بوس


فدای خاله مهربونم. من عاشق خاله مینامم. به همه می گم خاله مینا. هر روز می گم بییم مامانم می گه کجا؟ می گم خاله مینا. واقعا همینطوره خاله جون. من همیشه برای مامان و بابام کوشولوام.
انشاله. وای دیدی آردبازیم رو. مامانم یه عالمه موهام رو تکوند آردها بره ولی بارم رفتیم حموم رو سرم خمیر شد. ههههههههه. انشاله. من که دلم تنگ شده. روی ماهتونو می بوسم یه عالمه فراوووووووووووون
فرشته ام "امیرحسین"
25 شهریور 92 18:13
سلام روز دختر به ساینای ناز مبارک باشه دست کوچولوت خوب شد عزیزم؟انشاله همیشه شاد و سلامت باشی


سلام خاله مریم مهربونم. میسی خاله دستم خوب شده. می بوسیمتون. بوووووووووووووس
ناهیدمامان فاطمه گلی ومحمرضا
14 مهر 92 21:53
عزیزم یه بار اومده بودم به این پست می خواست یه دل سیر باهات حرف بزنم که محمدرضا بیدار شد این روزها اینقدر گرفتارم که وقت نمیشه بیام می بینم که این ساینای خوشگل روز به روز شیطنتش بیشتر میشه عزیزم فدات بشم
عکسها خیلی نازن ادم دلش وا میشه خوش باشید عزیزم ساینای نازم رو ببوسید


ممنون عزیزم. وای ناهید جونم کسی از شما توقع نداره با دو تا خوشگل بیای نت تازه بهمون سرم بزنی. ممنون عزیزم وقت می ذاری. می بوسمتون یه عالمه
نسیم
19 تیر 93 1:52
سلام دختر گلتون خیلی نازه ممنون میشم از وب منم دیدن کنید خوشحال میشم منو لینک کنید من شما رو لینک کردم
سمیرا
پاسخ
سلام ممنون خاله جون شما لطف دارید شما هم لینک شدید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوای خدا می باشد