ساینا گلیساینا گلی، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

آوای خدا

سپاس مادر

1392/2/10 22:57
نویسنده : سمیرا
963 بازدید
اشتراک گذاری

برگه ای از وجودم باش.

کنارم بمان تا ابد.

بدان اولین معلم منی و می خواهم تا پایان راه باشی.

زندگی را با تو معنا می کنم. معنایی که تو برایم بازگو می کردی.

پس از خوبی ها بگو

از ماندن ها

از آرزوهای بزرگ

با تو اوج می گیرم و با تو به هر جا بخواهم می رسم.

تو سرچشمه باور منی.

تو همه وجود منی.

مادرم با تو دنیا را می شناسم . با تو گریه می کنم و می خندم و تنها از تو می خواهم همدم لحظه هایم باشی. کنارم باشی. ای مهربانترین مهربان زمینی.

مادرم من همان دخترکی هستم که روزی یارای هیچ نبود و امروز خود مادر است.

و امروز و تنها امروز می دانم معنای عشق چیست.

اما دخترم می خواهم مرا با خوبی هایم یاد کنی نه با از خودگذشتگی ها نه با رنج ها.

می خواهم روزی بگویی مادرم کنارم بود. همراه و همدمم بود و همیشه و همیشه آغوش گرمش به رویم گشاده بود. بود بود و هست و هست و خواهد بود تا همیشه .......

هیچگاه باور نکن که از خودم به خاطر تو گذشتم. چون من خود را در وجود تو دوباره دیدم. دیدم که رشد می کنم و جان می گیرم. 

دیدم که زندگیم شیرین و شیرین تر می شود. دیدم که خدا آغوشش را به روی من گشوده است.

من دلداده ای بیش نیستم که هر روز دلداده تر می شود. عاشق تر و عاشق تر........

عشق من، لبریز و سرمست وجود تو ام و می دانم هر ثانیه با تو بودن یعنی هر ثانیه زنده بودن.

می نویسم که همیشه به یاد داشته باشم تو برایم همان کودکی هستی که روزی با صدای اولین گریه اش، با اولین نگاهش. با اولین شیر خوردنش، با اولین غلت زدنش، با اولین کلمه اش  و با اولین قدمهایش اشک شوق ریختم. تا یادم نرود چگونه با بوی عطر تنت سرمست می شدم.  

می نویسم تا از یاد نبرم من همیشه مادرم، همیشه، تا روزیکه بروم

مادر که باشی یعنی عاشقی و من امیدوارم لایق این عاشقی باشم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
11 اردیبهشت 92 3:56
در گـــویــش عـاشـقانـه ، نـام مــــادر شعریست کــه تا ابد به دفتر باقیست
روزت مبارک عزیزم


ممنون عزیزم. روز شما هم مبارک. بوووووووووووس
فاطمه (مامان آیلین)
11 اردیبهشت 92 12:34
روز مادر مبارک


بووووووووووووس
پدر
11 اردیبهشت 92 16:12
من بدهکار توام ای مادر
همه جانی که به من بخشیدی
لحظاتی که برای امن من جنگیدی
و بدهکار توام عمرت را
روزهایی که ز من رنجیدی
اشک ها دزدیدی، و به من خندیدی
....
من بدهکار توام ای مادر


ممنون از نگاه پر محبتت.
ممنون از حضور گرمت
ممنون از متن های زیبات که یه دنیا ارزش داره.
بیشتر از هر چیزی که فکر کنی.
بووووووووووووس
سارا (مامان درسا)
11 اردیبهشت 92 19:58
روزت مبارک نازنینم


ممنون سارا جونم. روز تو هم مبارک. بووووووووووووس
مامان آرشیدا کوچولو
11 اردیبهشت 92 22:25
دلبر متنت برای من قاط زده اصلا قابل خوندن نیست فقط اومدم تبریک بگم و بوس


قربونت . روز شما هم مبارک. ممنون از نگاه پر مهرت. بوووووووووووووووووووووووووووس
پدر
12 اردیبهشت 92 9:32
سلامی به گرمی آتش عشق مادرانه
سلامی به وسعت گذشت مادرانه
سلامی به عمق نگاه مادرانه
سلامی به نرمی آغوش مادرانه
سلامی به ژرفای دل مادر که حرفهایش را فقط با گوش جان میتوان از عمق وجودش شنید و با چشم دل میتوان از نگاهش خواند.
عزیزانم، همسرم و دخترم
مینویسم برایتان از دل // میگویم برایتان ازجان
میخوانم برایتان از عشق// تا بمانیم برای هم جانان
کلامی به دل آمد به منظور پاس داشت روز زن و روز مادر که از طرف خودم و دخترم هدیه میدهم به همسر و مادری گرانمایه که حرفهایش را در دل نگاه داشته برای بیشتر بودن شادیهای کودکانه زندگی 3 نفره ما:
مادرم شمع فروزان منی
مادرم چشمه جوشان منی
مادرم تکیه گه عمر منی
مادرم شمع ره تار منی
مادرم تو مرهمی و بامنی
مادرم همدمی و بیم همی


سلام بابایی
روز شما هم مبارک.
دوستتون داریم زیاد.
بووووووووووووووووووووووووووس
مامان سارا
12 اردیبهشت 92 14:30
میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل

صدیقه کبری ، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)

هفته ی بزرگداشت مقام زن و روز مادر را به همه مادران تبریک و تهنیت میگوئیم . . .




ممنون عزیزم. منم به شما تبریک می گم. ببوس النا جونومو.بووووووووووووووووووووووووووووس


عمه واریسا کوشمولو
12 اردیبهشت 92 23:03
سلام عزیزم
منو اریسا هم با تاخیر روز مادرو تبریک میگیم ..


سلام عمه جون. منم با تاخیر تبریک می گم. بووووووووووووووس
یاسی خاله هیلدا
13 اردیبهشت 92 13:24
نرگس جووونم عزیزم روزتون مبارک
یه عالمه میبوسمت عزیزم


ممنون عزیزم. روز تمام مادرها مخصوصا سمیه جون مبارک. بووووووووووووووووووووووس
نسیم-مامان آرتین
14 اردیبهشت 92 13:45
مهربانیتت را مرزی نیست یقین دارم فرشته ای قبل از آفرینش قلبت را بوسیده است روزتان از امروز تا همیشه مبارک


ممنون نسیم جون. روز شما هم مبارک. ببوس آرتین جونو. بووووووووووووووووس
فرزانه
14 اردیبهشت 92 21:42
روزت مبارک عزیزم میبوسمتون الهییییییییییییییییییییی همیشه در کنار هم خوش و خرم باشید


ممنون فرزانه جونم. می بوسمت عزیزم. بووووووووووووووس
متین من
15 اردیبهشت 92 0:43
روزتون تبریک میگم ببخشیدباکلی تاخیراومدم


ممنون عزیزم. روز شما هم با تاخیر مبارک. بوووووووووووس
فرزانه
16 اردیبهشت 92 0:51
کجایییییییییییییییی نرگس جون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فکر کنم امروز هزاربار اومدم وبلاگ دخملی پست جدید نذاشته بودییییییییییییییییییییییییی


سلام عزیزم. هستیم. قربون نگاه قشنگت. می زارم حالا. نمی زاره که. بووووووووووووووووووووس
منا مامان الینا
17 اردیبهشت 92 9:07
سلام نرگس جون
خوبی عزیز دلم روزتون با یه هفته تبریک مبارک هر چند روز مادر برای مادری مهربون مثل تو به اندازه تمام ساله و هر روز روزه توست

یه دست و جیغ و هورا هم برای آقای پدر با احساس


ممنون عزیزم. روز تو هم مبارک. به امید روزهایی شاد شاد. ممنون مهربونم. بوووووووووووووووووووس
خاله زهره مامان آرشیدا کوچولو
17 اردیبهشت 92 16:00
دلبر خب عسک جدید بذار دیگه دلم تنگ شده برا عشقم


چشممممممممممممم. اگه شاهزاده خانوم اجازه بفرمایند چشمممممممممممممم. بوووووووووووووووووووووس
مامان آرشیدا کوچولو
18 اردیبهشت 92 17:05
خاله نرگسی جونم کجاهی دلبر؟ قراره با نی نی ها جمعه ها جمع بشیم پارک و بازی کنیم ... هر سری با یه چیزی مثل کلاس های مادر و کودک توی سایت ها با بازی هایی که میشه بچه ها رو سرگرم کرد ایده بده آفرین راستی منا مامان الینا هم هست از طرف تو لپش رو میکشم قول میدم


عزیزم. ما هستیم . کمی کار داریم این روزها
کاش منم اونجا بودم. عاااااااااااشق اینجور کارام.
ای جونم یه ماچ گنده هم از لپ خوشگلش بکن.
چشممممممممممممم . بوووووووووووووس
قالبهای کودکانه کودک من برای کودک شمــــــا
21 اردیبهشت 92 7:18
سلام مامانی
اگه کارای مادام رو ببینید بی شک ظرافت و زیبایی رو توی همه کارها حس میکنید..
شما میتونید الان قالبهای کار شده ای برای بیشتر از 30 کوچولوی دیگه که ساختم رو ببینید
و به این فکر بیفتید که میتونید با عکسهای آتلیـــه کوچولوتون چه کلبه قشنگی داشته باشین....
کار با عشق بر دل هر کسی میشینه....
عشق کوچولوی شما هم دعوته

سلام. ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوای خدا می باشد