ساینا گلیساینا گلی، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

آوای خدا

شروعی دوباره

1391/10/18 14:18
نویسنده : سمیرا
485 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

چند روزی بیشتر به ساختن اولین سالگرد وبلاگت نمونده و من دارم دومین وبلاگ رو برات می سازم.

روزیکه اولین وبلاگ رو ساختم :

هدفم این بود که دانسته ها یم را با بقیه مامانها به اشتراک بزارم و از اونها مطالب مفید یاد بگیرم.

هدفم این بود که بنویسم آزادانه و بدون محدودیت. کاغذهای این دفتر مجازی بهم اجازه می ده تا می تونم عریض و طویل بنویسم بدون اینکه نگران کمبود فضا باشم.

هدفم این بود که دوستانم و اونهاییکه به خاطر مشغله زندگی وقت نداریم زیاد بهشون سر بزنیم تو رو ببینن و مثل ما از بزرگ شدنت لذت ببرن.

هدفم این بود که دوستای خوب پیدا کنم.

به بیشترشون رسیدم و اما به دلایلی مجبور به شروعی دوباره شدم.

نمی دونستم اینجا یه جورایی خلوتی مادرانه و پدرانه ماست که دسترسی همه بهش درست نیست.

بگذریم. می خوام دوباره شروع کنم. و اینبار برای خودم، برای تو، برای ما، برای با هم بودن، شاد بودن و شاد زندگی کردن

می خوام همیشه بدونی که عاشقانه دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

♥ الهه مامان روشا جون♥
18 دی 91 23:09
سلام به دوست جونمو و دخمل نازش.
خونه جدید مبارککککککککککککک امیدوارم خاطرات ثبت شده تو این خونه مجازی هر روز بهتر از دیروز باشه و هر پست شیرین تر از قبلی.


ممنون عزیزم. انشاله.
مامان آرشیدا کوچولو
19 دی 91 0:59



بوووووووووووووووووووووووووووووووووس
یاسی خاله هیلدا
19 دی 91 10:56
مبارکه مبارکه مبارکه تولد وب جدیدو خوشگل مبارکه خاله جون
ایشالا تا اخر توی همین وب باشیو مشکلی پیش نیاد عزیزم
خاله مرسی بابت محبتت .راستی تم تولدم سورپزایزه هااااا زنبوری نیست . عکسای مخصوصه تولد رو هفته دیگه خودتون میبینین
عشق منو بوس بارونش کن دلم براش یه ذره شده
راستی شما رو به اسم ساینا لینک نمیکنم که وبلاگتون لو نره دوباره


مرسی عزیزم. انشاله. ای داد بیداد ما فکر کردیم لو رفت تم تولد.
چشمممممممممممممممم عزیزم.
ممنون یاسی جونم. می بوسمتون یه عالمه
مائده(ني ني بوس)
20 دی 91 11:45
مباركه عزيزم ايشالا كه چيزاي خوب و خوشي توش بنويسي


ممنون عزیزم. بوووووووووووووس
مامان سارا
20 دی 91 15:31
سلام من با اجازه لینکتون کردم


سلام . منم لینکتون می کنم.
عمه و اریسا کوشمولو
21 دی 91 12:55
مبارک خونه جدیدتون عزیزم
من عاشق این عکسیم که گذاشتین رو صفحه


ممنون عمه جونم. کار خاله یاسمن جون اون عکس خوشگل. ممنون ازش.
دخملیـــــــــــــ
25 دی 91 13:31
خاله جون فدات....
واقعا لو رفتن روزانه های آدم حرص آدمو در میاره تا میتونی اسم گلتو تو وبت ننویس عین من که تازه حذفشون کردم و از دست موتور جستوجوگر مرموز دارم خلاص میشم.........

خدانکنه خاله ای. منم همین کارو می کنم. جستجوگران ما بسیار زیرکند. واقعا همینطوره خیلی حرصمون در می یاد. می بوسمتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوای خدا می باشد