ساینا گلیساینا گلی، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

آوای خدا

سال 2013 مبارک

1391/10/19 16:31
نویسنده : سمیرا
566 بازدید
اشتراک گذاری

همیشه نزدیکی های سال نو میلادی تو خیابون میزرای شیرازی غوغایی می شه. تمام کارت فروشی ها و اسباب بازی فروشی ها دکورشون رو تغییر می دن. فکر می کنم تنها جاییکه تو تهران می شه اثری از سال نو میلادی دید همین جاست. البته قبل از سال نو و تا چند روز بعدش هم دکوراشون بود ولی ما به خاطر آلودگی هوا از خونه بیرون نمی اومدیم تا بالاخره دیشب یعنی 8 ژانویه رفتیم تا از دکورهای زیبای مغازه ها عکس بگیریم.

عشقمو وقتی می زاشتیم رو زمین می خواست بدو بدو کنه. یه ذوقی می کرد که نگو

ببخشید مامانی کفشات یادمون رفت. آخه فکر نمی کردم یه دقیقه بمونی رو زمین بدویی.

دوستت دارم عشقم

سال نو میلادی رو هم به همه تبریک می گم. امیدوارم برای همه سال پر ....... از هر چیزی که دوست دارید باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان ترنم کوچولو
19 دی 91 17:57
مممنون بابت اعتمادت دوست خوبم


قربون شما. بووووووووووس
فرشته ام "امیرحسین"
19 دی 91 18:07
سلااااااااااااااااااااااااااام حالا دیگه ما رو دور میزنی نرگس جون منو بگو کلی با خودم کلنجار رفتم تا براتون پیام گذاشتم گفتم شاید فضولی باشه یا امتحان یا آزمونی داشته باشی به هر حال وبلاگ جدید مباررررررررررررررک باشه انشاله صفحه هاش براتون بگرده و دیگه مجبور به تعویضش نشید عکسای ساینا گلی هم مثل همیشه ناز و قشنگ بودن دوستون دارم

قربونت برم مریم جونم. این حرفها چیه . شما عزیز مایی. شزمنده به خدا نمی تونستم بیشتر توضیح بزارم. مرسی عزیزم. انشاله که چرخش بگرده. اگه فراریمون ندن. بوووووووووووووووووووووووووس
فرزانه
19 دی 91 18:16
فدای تو نرگس جونم
نمیدونی چقدر خوشحالم که برگشتی اجی بزرگه
دوستون دارم یه عالمه هرچی بگم بازم کمه
بووووووووووووووووووووس
منم سال نو میلادی رو باچند روز تاخیر خدمت شما و گل دخملی تبریک میگم
ان شالله همیشه خوش و خرم باشید
بابت ادرس جدیدم ممنون که قابل دونستی


قربونت برم فرزانه جونم. منم دوستتون دارم. وااااااااااااای تا حالا کسی به من آجی نگفته بود ها. الان رو ابرام. مرسی عزیزم. قابلی نداشت. بوووووووووووووووووووووووووووس
فرزانه
19 دی 91 18:17
راستی با نام برای دخترم لینکتون میکنم که لو نرین


ممنون عزیزم.
یاسی خاله هیلدا
19 دی 91 20:30
ای جووووووووووووووونم دلمو بردی که تو با این وایسادنه قشنگت . کریسمست مبارک عزیزم خوشگلم خوشتیپم .
عاشقتم . بوس بوس بوس بوس


قربون یاسی جون مهربونم برم. خاله فعال. بووووووووووووووووس برای خاله جونی. مامان جونی و هیلدا جونی
♥ الهه مامان روشا جون♥
19 دی 91 23:45
قربونت برم عزیزم .جیگر منی عروسک که انقده خوشگل وایسادی.
میشه حالا که به این سرعت تاتی میکنی بدوی بیای بقل خاله الهه یه بوس بزرگ از لپات کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با عرض معذرت ما چون یه مقدار ممکنه حساسیت رومون بیشتر باشه اصلا لینکتون نمیکنم.


خدانکنه خاله ای مهربونم. چشممممممممممممممم. نمی دونی چه سرعتی داره الهه جون. تو خونه اینقدر تند نمی ره.
بوووووووووووووووووووس
مامان آنیا
20 دی 91 8:42
نفس من وبلاگ جدید مبارک من فدای ذوقت بشم عکسهات خیلی قشنگ بود نرگس جون ممنون که ما رو با این جایی زیبا آشنا کردی


ممنون خاله ای. خدانکنه عزیزم. وای عزیزم حتما آنیا جونو ببرین . خیلی دکوراشون خوشگله. البته الان دیگه دارن جمع می کنن. بووووووووووووووووووووس
مامان آنیا
20 دی 91 8:44
نرگس جون وقتی نوشتی دیگه وبلاگتو آپ نمی کنی خیلی خیلی ناراحت شدم ولی امروز سوپرایزم کردی خیلی خوشحال شدم یه بوس گنده برای ساینا


ممنون عزیزم چاره ای نبود. وگرنه خودم هنوزم عاشق اون وبم. می بوسمتون


منا مامان الینا
20 دی 91 8:46
سلام نرگس جون
خوبی عزیزم؟ اولش فکرکردم قالب وبلاگت را عوض کردی اومدم بنویسم سال نو و قالب نو مبارک! بعد چشمم خورد به آدرس بالا دیدم ای وای ساینا جونم آدرس خونش را عوض کرده !!!
پس خونه نو و سال نو مبارک !

قربون عکسهای خوشکلت برم من

نرگس جون یعنی دیگه اون لینک قبلیت را حذف کردی؟ چی شد ؟ فکرکنم بازم از دست .... آره ؟

امان از ....؟!!!


هر جا باشی و آدرست هر چی باشه ا که همه عاشق خوندن نوشته هات هستیم و دیدن روی ماه ساینا جون


سلام عزیزم. ممنون بله دیگه خانومی مربوط به همون امان از ............
چی کار کنم دیگه شما لطف داری به ما همیشه.
مرسی عزیزم. منم عاشقتونم. روی ماه عشقمو می بوسم و البته مامانی مهربونش رو. بوووووووووووووووووووس
مامان آویسا
20 دی 91 11:37
عشق خاله میدونم که وبلاگ قبلیتو خیلی دوست داشتی و عزیزم اشکال نداره وبلاگ جدیدت مبارک باشه ان شاالله همش پر بشه از خاطرات شیرینت بدون حضور مزاحمات گلم
عزیز خاله خیلی خوشحال شدم که دوباره دیدمت
خاله جون این روزها تو اون هوای آلوده تهرون مراقب خودت باش
سال نوت هم با تاخیر مبارک عروسکم


بله خاله جون خیلی اونجا رو دوست داشتم.
ممنون عزیزم. انشاله
واقعا هوا خیلی خیلی بده. خوشا به حالتون که تو این تهران دودی نیستید.
مرسی عزیزم سال نو شما هم مبارک. بوووووووووووووس
مادر آیاتای
20 دی 91 11:52
ای جانم شادباش های فراوان و قلبی ما رو پذیرا باشید نرگس جون. عجب کار خوبی کردی. بهترین تدبیر ممکن بود. حالا دیگه هی رمز هم نمیزنیم.. هوراااااا.
عجب تزئینات جالبی بود. من هیچوقت توی این مناسبت اونجا نرفته بودم. خیلی حال و هواش و تجربه ش جالبه. همیشه به گردش. مامانی کفش دخترمون رو نبردی اما بدون اونم خیلی خوش تیپه. فوق العاده س.


واقعا عزیزم . این رمز دادنم مصیبتی بود. ممنون خانومی.
خیلی خوشگله. تازه ما دیر رفتیم کلی از دکوراشون عوض شده بود. ممنون عزیزم. آخه فکر می کردم یه دقیقه می خواهیم عکس بگیریم کفش نمی خواد. نمی دونستم دخترمان می دود. بووووووووووووووس
مامان سارا
20 دی 91 15:29
ای جان مبارک باشه وبلاگ جدید انشالا به سلامتی،ساینای نازم ببوس


ممنون عزیزم. شما هم النا جونو ببوسین
عمه اریسا کوشمولو
21 دی 91 12:53
سلااام عزیزم ماهم سال نورو تبریک میگیم ...وااای چه عکسای خوشملی انگاری خارج
بووووووس


سلام عمه جون. ممنون عزیزم. خارج بودیم دیگهههههههههههههههه. بووووووووووووووووووس
سارا (مامان درسا)
21 دی 91 16:54
سلام خانومی
وبلاگ نو مبارک ... خیلی کار خوبی کردی عزیزم مرسی یکمی سرم شلوغه میام پیشت عزیزم
ببوس گلمو


سلام عزیزم. روز تولد عشقم زنگیدم نبودی. خوش باشید
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
3 بهمن 91 18:44
سلام ای وای گفتم کجا رفتی کلی تو فکرت بودم که چی شده نگو گرفتار وبلاگ نو بودید مبارکه یعنی اون وبلاگت دیگه تموم شد ادامش نمی دید نرگس خانم؟ولی اگه این جوری باشه حیفهعکسها عالی بود قربرن این عشق کوچولو بووووووووووووووووووووس


نه ناهید جونم. دیگه ادامه نمی دم. حیفه دیگه ولی کاری نمی شه کرد. می بوسمتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوای خدا می باشد