ساینا گلیساینا گلی، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

آوای خدا

28 ماهگی و سومین بهار

1393/2/25 8:00
نویسنده : سمیرا
540 بازدید
اشتراک گذاری

 28 ماهه شدی و امروز آخرین روز سال 92 است

خدایا شکرت

هر چی شکر کنم برای حضور و وجود فرشته کوچولوم کمه

این روزها شیرین تر و عاشقانه تر شدی

وقتی منو می بوسی

می گی برات چایی ریختم بخور

مامان بیا با هم بازی کنیم

ساینا خوشگله ؟ ساینا ماهه

مامان سمییا دوست دارم

منم دوست دارم مامان عاشقتم

دوست داری بوست کنم

خیلی عشقم

و وقتی با تلفن با پدر حرف می زنی و می گی

من خونه ام شما هم زودتر بیا

و می یای به من می گی بابا تو راهه گفت دایه می یاد

به مامان بزرگ می گی دوشنبه می یام خونتون

مامان کار داره برو سر کارت

این پرونده مریضاته بده من ببینم

می خوام فیلم دوربین ببینم

 

خوب دیگه 92 هم تموم شد

کلی اتفاق تلخ و شیرین افتاد . خدا رو شکر شیرین هاش بیشتر بود

یکسال بزرگتر شدی ، عاقل تر، فهمیده تر

و من و پدر عاشقانه دوستت داریم

 

کلی تو خونه تکونی مخصوصا قسمت تمیز کزدن شیشه ها بهم کمک کردی

کاملا حرفه ای

دوست دارم خیلی کارها در سال جدید بکنم مخصوصا برای شما

نمی دونم تا چه حد بشه عملیش کرد

باور می کنی مامان دلم نمی یاد بزارمت مهد

قبل از شما خودم دلم می گیره

کوچولوتر بودی اینطور نبودم ولی هر چی بزرگتر می شی برام سخت تر می شه که ازت ثانیه ای دور باشم.

الان دلم می خواد همه ثانیه هام برای تو باشه

گرچه گاهی نمی شه و کار اجازه نمی ده

کوچولوی دوست داشتنیمون، برترین هدیه خداوند برایت بهترین ها و برترین ها رو در سال جدید می خوام

سال نو را به همه دوستای گلمون که قدم رنجه می کنند می یان و به ما سر می زنن تبریک می گیم

همه اونهایی که می شناسیمتون یا نمی شناسیم انشاله سال خوبی برای خودتون خانواده خوبتون و نی نی های نازتون باشه

من و ساینا دوستتون دارم

قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله مینا
3 فروردین 93 2:45
سلام عشق خاله..عیدت مبارک..ماشالاه که اینقدر خانوم شدی...ایشالا امسال یه سال خیلی خوب باشه..اول از همه و مهم تر اینکه سالم باشی..خودت و مامانی و باباییت..کلی بازی کنی..کلی بزرگ بشی ...کلی کارای خوب یاد بگیری...خلاصه کلی نی نی باشی..می بوسمت هزار تا تا بیام شخصا کلی ماچت کنم..
سمیرا
پاسخ
سلام خاله جونممممم عید شما هم مبارک مبارک ممنون برای شما هم یه سال پر از خوبی باشه برای رادین جون و عمو جونم ما هم می بوسیمتون یه عالمه
فرشته ام "امیرحسین"
19 فروردین 93 20:28
سلام سال نوتون مبارک انشاله سالی پر از خیر و برکت و شادی و سلامتی باش براتون در کنار خانواده. ساینا گلی نازم رو ببوس
سمیرا
پاسخ
سلام مریم جون ممنون عزیزم انشاله برای شما هم پر از خیر و برکت باشه روی ماهتونو می بوسم
فاطمه مامان آیلین
20 فروردین 93 14:51
عروسک قشنگ 28 ماهگیت مبارک عزیزم سال نو هم مبارک باشه زیر سایه خدای بزرگ و مامان بابای مهربونت بهترین لحظات رو سپری کنی
سمیرا
پاسخ
ممنون خاله مهربونم. میسی می یای پیشمون . روی ماهتونو می بوسم
یاسی خاله هیلدا
21 فروردین 93 17:29
عاشقتم نرگس جوووووووووووونم سلام خوبین خوشین سلامتین ؟ سال نوتون مبارک ایشالا سال خوبی داشته باشین میبوسمتون یه عالمممممممممه
سمیرا
پاسخ
منم همینطور عزیزززززززززززززم مرسی گلم ببخش دیر جواب دادم این نی نی وبلاگم داغونه سرعتش نیمه شب ها می یام سال نو شما هم مبارک سال خیلی خوبی داشته باشید در کنار خوشگلم
مامان اهورا(نرگس)
24 فروردین 93 15:48
نوروزتون مبارک ایشالا سال پر خیرو برکتی برای شما باشه سومین بهارت مبارک بهاری باشی
سمیرا
پاسخ
ممنون مامان اهورا شما هم سال خوبی داشته باشید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوای خدا می باشد