ساینا گلیساینا گلی، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

آوای خدا

کیتی کوچولو تولدت مبارک

1391/11/5 12:30
نویسنده : سمیرا
1,041 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز 91/11/4 رفتیم تولد درسا جونی. خیلی خوش گذشت و شما هم تا تونستی آتیش سوزوندی. اونقدر راه می رفتی که سرگیجه گرفته بودم. همه اش می خواستی بری تو اتاق ها. یا بری چایی بخوری.

درسا جونم تولدت مبارک

 

فقط به خیار توجه داشته باشین

 

 

 

 

 

توجه داشتین که عشقم تو همه عکسا خیار به دسته. تازگی ها یه چیزی رو می گیره دستش و دیگه ول کنش نیست. اصلا و ابدا. فکر کنم بهش یه جورایی احساس امنیت و آرامش می ده.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

فرزانه
5 بهمن 91 13:45
عشققققققققققققققممممممممممممم
خوووووووووووشششششششششگگگگگگگگگم
ننننااااااااااااااااااااااااازززززززززززززززززممممممممممممم
عززززززززززززززززززززیییییییییییییییییزززززززززززززممممم
چچچچچقققدددددددررررررررر تتتوووووووووووووووووووو ممممماااااااااااااااهههههههههههههههههییییییییییییییییییی
تولدت دوست جونت خوش گذشت خاله ای؟؟؟؟
دوست دارم
ساینایی از اولین نی نی هایی بود که تو نی نی وبلاگ دیدم به دلم نشست
هر روزم بیشتر به دلم میشینی
هنوزم دلیلشو نمیدونم دخمل ناز خوشمل

وای مرسی فرزانه جونم از اینهمه ابراز محبتت ممنون و سپاسگزار.
خوش گذشت خاله جون. فقط ساینا اصلا نمی خندید. نمی دونم چرا؟؟؟؟؟؟؟
دل به دل راه داره خاله ای مهربون. بووووووووووووووووس برا خاله فرزانه مهربونم.
نگین مامان رادین
5 بهمن 91 17:08
ای جونم چه قد ماهی تو عزیزم ، عسل خانومی ناناز خانومی خوشگل خانومی فدات بشم که وقتی یه چیزی رو میگیری دستت و مال خودت می کنی دیگه نمی خایی از دست بدیش ،تولد دوستت هم مبارک


ممنون عزیزم. خیلی دوست داره یه چیزی دستش باشه . می بوسمتون
دخملیـــــــــــــ..☀
5 بهمن 91 22:34
سلام جیگر خاله
همیشه جشن و شادی ناناسم
تو برام بگو بین اینهمه بچه تو چرا دست به گیرمو و تیپ نمیزنی................
وووااااااااااااااااای یعنی میشه دخملی منم اجازه بده براش گیرمو خشگل بزنم


سلام خاله جووووووووووووونی.
میسی خاله ای
منم نمی زارم مامانم گیره بزنه. نامحسوسه. حواسم نیست.
بووووووووووووووووووووووووووووووووووس
✿✿الهه مامان روشا جون✿✿
5 بهمن 91 22:55
تولد درسا گلی مجددا و در وبلاگ ساینا جونم تبریک میگم امیدوارم 120 ساله بشه.
ساینای خاله قربونت برم که انقده محکم خیاره رو گرفتی میذاری منم یه گاز ازش بخورم.البته تو دست خودت.چون فکر کنم ولش کنی گریه کنی.
لباست خیلی با مزه است خیلی هم بهت میاد.
همیشه به مراسمای خوشی نازنینم.


ممنون عزیزم. واقعا اونقدر محکم خیارو گرفته بود که نگووووو. میسی خاله ای. همیشه با شما. بوووووووووووووووووووس برای روشا گلی و مامان گلیش
مامان آرشیدا کوچولو
6 بهمن 91 0:09
بگو این خاله ریزه که اینقدر قر میریزه دل همه رو برده کیـــــــــــــه ؟؟؟؟؟؟
عسل خانم ما ساینا گلی
مامانی این چند روز آموزش دشویی رو شروع کردم فوق العاده بوده اصلا فکر نمی کردم اینقدر زود جواب بگیرم


این ساینا ریزه اس خاله ای مهربون. وای چه جالب. منم بعد از عید شروع می کنم. بنویس چیکار کردی خانومی. می بوسمتون یه عالمه. دلمون برا آرشیدا جون تنگیده ها.
سارا (مامان درسا)
6 بهمن 91 9:26
سلام خاله جونم و نرگس جونم
مرسی که امدین خیلی لطف کردین عزیزم
بابت کادو و جعبه کادوی خوشگلتون هم مرسییییییییییییییییییییییییییییی


سلام عزیزم. وای عزیزم این حرفا چیه. قابل درسا جونمو نداشت. می بوسمتون یه عالمه
یاسی خاله هیلدا
6 بهمن 91 16:26
عاشقه خودتو خیاره تو دستتو عکسای پست ثابتتم


قربون خاله یاسی مهربوووووووووووون
فرزانه
7 بهمن 91 11:11
نرگس جونم من از همه جا سر در میارم
ممنون که بهم دادیش
بین من و خواهری میمونه*
عکسهای پست ثابت رو خیلی دوست دارم*
امروز پروازدارم سمت کیش
از الان تا زمانی که برگردم دلم واسه دخملی مون خیلی تنگ میشه
ببوسش یه عالمه



ای جونم. نی نی نداری دیگه کلی وقت آزاد داری خواهر.
مرسی عزیزم.
خوش بگذره. بی زحمت سوغاتی فراموش نشه.
ما هم دلمون برای خاله فرزانه مهربون تنگ می شه.
بوووووووووووووووووس
مریم مامان عسل
7 بهمن 91 18:26
وایییییییییییییییی خوشگلای منو ببین
تولد درسایی مبارکککککککککککک
چی مموشی شدید شما خوردنیای من!
کلوچه عسلیای من!
وای دهنم آب افتاد این عکسارو دیدم نرگسی
دلم براتون خییییلی تنگ شده بود


میسی عزیزم. جاتون خیلی خالی بود. کلی دوست دارم عسل جونمو ببینم. ما هم همینطور. عشقمو ببوس
خاله مینا
8 بهمن 91 0:14
چه خانمای ناز و خوشگلی....مخصوصا ساینا خانم خودمون...بالاخره گذاشتی مامان گیره سر برات بزنه خالهچقدم بهت میاد و ناز شدی....ایشالا همیشه بری تولد و مهمونی و شیطونی کنی یک عالمه ماچ می فرستم برات


ممنون خاله مینا مهربونم. بهترین انشاله.رادین جون خوبه؟ چند باری زنگیدیم یا نبودید یا می رفت رو پیغامگیر. انشاله همیشه خوب و خوش باشید.
نه خاله نمی زارم. هواسم نبوده مامانم گیره رو زده. ههههه.
ما هم یه عالمه دوستتون داریم و می بوسیمتون.
مامان ترنم کوچولو
8 بهمن 91 14:07
ای جونم عزیزک خوشگل و خوشمزه خالهههههههه.ترنمم عشق خیاره.همیشه به جشن و شادی ایشالله


میسی خاله ای مهربون. ماه اکلا خیار خوریم. بووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان روانشناس
9 بهمن 91 11:42
الناز مامان بنیا
9 بهمن 91 15:53
ووای تو عسلی به خدا


بووووووووووووووس
مائده(ني ني بوس)
9 بهمن 91 19:36
خودت گوله نمكي كه با اون خيارت ميشه خوردت


ای جوووووووووونم. میسی خاله ای . بووووووووووووووووووس
الهام مامان یاسی طلا
10 بهمن 91 4:26
سلام نرگس جان خوبی؟گل دخملی خوبه؟
راستی خونه جدید مبارک چرا من آدرسش رو نداشتم


سلام عزیزم. خوبه . گل من چطوره؟
میسی خانومی. گذاشته بودم برات. تو پستهای قبلیت بود. بوووووووووووووووووووووووووووووووس
خاله مینا
11 بهمن 91 23:48
مرسی خاله سمیرا...آره خدا رو شکر بهتریم.پیغامتونو شنیدیم..همون روز با عمو پوریا حرف زدیم اینه که به خود شما زنگ نزدیم....مرسی از احوال پرسی تون.


خواهش عزیزم. من همون موقع به عمویی گفتم. ماشاله زرنگه زودی زنگیده. نمی دونه ما با این نی نی ها به زودی وقت تلفن پیدا می کنیم. می بوسمتون. انشاله همیشه بلا از همه نی نی ها به دور باشه
مادر آیاتای
6 اسفند 91 15:38
عزیزم. تولدش مبارک باشه. کلی جوجه دور هم جمع شدن چه خوب و دیدنی. عروسک بود اون درسا کوچولو. خیلی ناز و دوست داشتنی. خیار از مقوله های ایجاد کننده درگیری توی خونه ماست چون آیاتای فقط رنده میکنه میریزه بیرون و من خودمو دلداری میدم که موقع گاز زدن یه قطره آبش چکه میکنه تو گلوش..


مرسی عزیزم. البته خیار خیلی مهم نیست. کالریش خیلی پایینه برای بزرگترها خوبه. بووووووووووووووووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوای خدا می باشد