ساینا گلیساینا گلی، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

آوای خدا

32 ماهه شدی عزیز دلم

1393/4/29 15:35
نویسنده : سمیرا
301 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مادر عشق پدر

نفسسسسسسسسسسسس زندگیمون

خیلی شیرین زبون شدی و تند تند منو بوس میکنی و میگی فقط مامانو دوست دارم

البته چند روزی که تعطیل باشه و پدر پیشت باشه کلا منو فراموش می کنی و می گی بابامو دوست دارم

هفته پیش پدر ماموریت بود یک هفته و ما رفتیم خونه مادربزرگ تا شما احساس تنهایی نکنی. صبح و عصر ددری بودیم تا اینکه بلاخره چهارشنبه شب گریه و بغض و زاری که من بابامو می خوام. پس بابا کی می یاد. بابا نره سر کار. بابا نره ماموریت

یعنی کباب شدم. با اینکه دیر وقت بود حاضر شدیم و رفتیم بیرون و کمی خرید کردیم تا یکم یادت بره بابایی نیست. قربون محبتت بشم من.

یکبارم جلسه مشاوره داشتیم شما رو گذاشتیم پیش مادربزرگ و رفتیم و 2 ساعته برگشتیم. مادربزرگ می گفت تو این دو ساعت مرتب پیغامگیر رو می زدی و صدای منو گوش می دادی و می گفتی مامان داره باهام حرف می زنه.

عاشق اینی که از لب منو بوس کنی تا لبات قرمزی بشهخندونک

کرم لب هم خریدیم رضایت نمی دی. چند روز پیش رژ خریدم کلا شما افتتاحش کردی.

وقتی لباس جدید می خریم یا می خری می گی چقدر شیک شدی، چقدر بهت می یاد، مبارکت باشه مامان. مبارکت باشه ساینازیبا

برعکس کوچیکی هات که پتو دوست نداشتی الان دوست داری با پتو بخوابی

اصلا اجازه نداریم هیچ اسم دیگه ای جز اسم خودت بهت بگیم. مثلا گاهی بهت می گفتم جوجوی من. عسلی و ... حالا محکم می گی من جوجو نیستم من ساینامزبان

دیگه تقریبا خودت غذاتو می خوری و من کمتر دخالت می کنم.

هر روز دو تا منو داری برای انتخاب چون در غیر اینصورت ممکنه نخوری اصلا. من عاشق این اعتماد به نفستم

وقتی پدر خونه باشه کلا با من کاری نداری هر کاری حتی دستشویی رو می گی پدر ببره.

این ماه تولد پدر بود که من و شما براش یک سورپرایز داشتیم و خودمون کیک پختیم و به تو خیلی خوش گذشت. با کیک درست کردن و شمع و فوت و ...

هر روز دوست داری بری تولد.

اونقدر مهربونی و روابط اجتماعیت قوی است که من تعجب می کنم. با همه زود دوست می شی. خجالت نمی کشی از کسی. خیلی خوب رابطه برقرار می کنی. الان انتخابی بچه ها یا بزرگها رو بوس می کنی در صورتیکه قبلا همه رو بوس می کردی. البته به گفته مشاور به علت برقراری ارتباط قوی بین شما و پدر اینطور شدی.

عاشق حباب بازی، رنگ انگشتی، نقاشی با آبرنگ، کتاب، عروسک های انگشتی، تی وی و کارتون هستی.

می خوام از یکی دو ماه دیگه ببرمت کلاسهای مادر و کودک. چون می دونم تنها نمی مونی و مهد هم تا 3 سال ممنوع کردن پس بهترین گزینه همینه مادر.

این ماه برات اسکوتر خریدیم چون بی نهایت دوست داشتی و همه بچه ها تو پارکینگ داشتن. دقیقا دو روز تمام باهاش بازی کردی تا بهش مسلط شدی. الانم کاملا حرفه ای بازی می کنی.

و اینکه به لباسات خیلی اهمیت می دی و خودت انتخاب می کنی کدومو بپوشی. مثلا یک بلوز شلوار دایناسوری برات گرفتم ارتباطی داری با این دایناسوره. تا حد غذا دادن و بازی کردن.

عاشق رنگ سبز هستی و اولین انتخابت همیشه سبز هست و بعد آبی

بریم بیرون کمی بگردیم و بریم کمی هوا بخوریم. الان آفتاب رفته می تونیم بریم بیرون. دیگه کم کم داره شب می شه

این ماه تولد پدر بود و شما حسابی کیف کردی چون هم من کیک پختم و شما کلی هم زدی و ارد بازی و تخم مرغ بازی کردی و هم پدر یک کیک خرید که البته اونو بیشتر قبول داشتی. و تولدم مال شما بود

اون کیک بدون تزئین مال منه. البته خوشمزه بود ولی بدون تزئین چون شما همه اش می خواستی بخوری و آخرشم داغ داغ یک برش خوردی قبل از اینکه پدر بیاد.

و اینهم اسکوتر شماست به قول خودت مبارکت باشه خیلی بهت می یاد

3 روز کامل تمرین کردی و بعد اومدی بیرون و الانم کاملا حرفه ای شدی

و اینهم اون شبی است که بابا از ماموریت اومد و شما آماده شدی بریم ددری

پسندها (1)

نظرات (7)

یاسی خاله هیلدا
2 مرداد 93 12:37
ااااااااااااااای جونم سایناجوووجوووی من دلم برات کلی تنگ شده یه عالمه میبوسمت نرگس جون من رمز وبلاگ روشارو دارم اما تو نظرات نمیتونم نظر بزارم یکی به من کمک کنه از تکنولوژی عقب موندم
سمیرا
پاسخ
عزیزمی . منم همینطور د لم براتون یه ذره شده. عشقم باید نظرات رو که باز می کنی رمز رو دوباره بزنی و وارد بشی تا بتونی نظر بزاری. دوستتون دارم. هیلدا رو ببوس بگو از جانب خاله نرگس بوده ها. یادت نره
باران قاصدک
7 مرداد 93 15:16
*      *   ★     ★  ♡  *    ★           ☆    ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★   *   ☆  ★   ♥   *   ★     ★  ★  * ♡   ☆           ★    ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★ *      *   ★     ★  ♡  *    ★           ☆    ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★   *   ☆  ★   ♥   *   ★     ★  ★  * ♡   ☆           ★    ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★ *      *   ★     ★  ♡  *    ★           ☆    ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★   *   ☆  ★   ♥   *   ★     ★  ★  * ♡   ☆           ★    ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★ *      *   ★     ★  ♡  *    ★           ☆    ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★   *   ☆  ★   ♥   *   ★     ★  ★  * ♡   ☆           ★  ♥   *   ★     ★  ★  * ♡   ☆           ★    ♥      ☆  *  ★  __ (▒)(▒)______________(▒)(▒))) ___(▒)(█)(▒)___________(▒)(█)(▒))) ____(▒)(▒)_____(▒)(▒)___(▒)(▒))) _____________(▒)(█)(▒))) ______________(▒)(▒))) _ _(▒)(▒)______________(▒)(▒))) ___(▒)(█)(▒)___________(▒)(█)(▒))) ____(▒)(▒)_____(▒)(▒)___(▒)(▒))) _____________(▒)(█)(▒))) ______________(▒)(▒))) __ (▒)(▒)______________(▒)(▒))) ___(▒)(█)(▒)___________(▒)(█)(▒))) ____(▒)(▒)_____(▒)(▒)___(▒)(▒))) _____________(▒)(█)(▒))) ______________(▒)(▒))) __ (▒)(▒)______________(▒)(▒))) ___(▒)(█)(▒)___________(▒)(█)(▒))) ____(▒)(▒)_____(▒)(▒)___(▒)(▒))) _____________(▒)(█)(▒))) ______________(▒)(▒))) __ (▒)(▒)______________(▒)(▒))) ___(▒)(█)(▒)___________(▒)(█)(▒))) ____(▒)(▒)_____(▒)(▒)___(▒)(▒))) _____________(▒)(█)(▒))) ______________(▒)(▒))) _________✿✿ ________✿✿ _______✿✿ ______✿✿ ______✿✿ _______✿✿ ________✿✿ _________✿✿ __________✿✿ __________✿✿ _________✿✿ ________✿✿ _______✿✿ ______✿✿ ______✿✿ _______✿✿ ________✿✿ _________✿✿ ________✿✿ _______✿✿ ______✿✿ ______✿✿ _______✿✿ ________✿✿ _________✿✿ __________✿✿ عید سعید فطر مبارک
سمیرا
پاسخ
مامان آویسا
13 مرداد 93 18:45
ووووووووووووووووووووي كه واقعا شما چقدر شيكي ماشالله با اون موهاي ناز اسكوترت هم مبارك باشه تولد بابايي هم همچنين تو هم مثل آويسا كوچولو فرصت كيك پختن و سرد شدن نمي دي آفرين
سمیرا
پاسخ
قربون شما. مگه دوستم کم خوش تیپه ماشاله. ممنون خاله جونی نه دیگه زودی باید خورد. یک وقت سرد می شه خوشمزه تر می شه بیشتر می خوریم
مامان آویسا
13 مرداد 93 18:46
پست بالا خصوصيه خصوصيه آيا؟
سمیرا
پاسخ
بله بله
فاطمه
15 مرداد 93 10:12
عزیزمممم چقد شیرینی تو ، حتی شیرینتر از کیک های مامانی وااای نرگس جون چقد حال میده وقتی بابایی خونه اس و خانوم اصرار میکنه که حتما باید با بابایی بره دستویی منکه کلی حال میکنم
سمیرا
پاسخ
قربونت خاله جون.مممنون . مامانمم همینو می گه مخصوصا وقتایی که خوابم اونو که نگو. خیلییییییییییییییییییییییی خوبه
✿✿✿ الهه مامان روشا جون✿✿✿
18 مرداد 93 10:48
سلام به روی ماهتون.خوبید؟خشید؟امان از تلفن که نمیذاره بیام وبلاگ.ار همه چی هم با خبر میشیم فقط میمونه صورت ماه کوچولوهامون که وقتی دلمون تنگ میشه تازه یاد وبلاگ می افتیم.نیست خیلی هم هر دومون به روزیم عکسای سه ماه پیش آنلاینه البته نرگس جون خواهر شما تکونی به خودت دادی من که هنوز در کوچه پس کوچه های فروردین سردرگمم ماشالا به ساینا جونم با اون زبون شیرین و با محبتش.هم جوجوی خاله اشه هم ساینای خاله اشه تولد آقا پوریا رو تبریک میگم ایشالا 120 ساله بشن و سه تایی در کنار هم روزها و ساعات خوب و خوشی رو تجربه کنید. اسکوترت مبارک عروسک کوچولو کاملا دخترونه هم هست سلام عزیزم من که خیلی به روزم الهه جونم. راستی من با رمز جدیدم نمی تونم وارد بشم ها. رمز اصلی رو بده برم از منوی کاربری ببینم ممنون عزیزم. اسکوتر خاطره ای شد برامون. آخرین هدیه مامان جون.
باران قاصدک
22 مرداد 93 15:44
♥Iloveyou♥ Iloveyou♥ ♥♥Iloveyou♥♥ ♥♥♥Iloveyou♥♥♥ ♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥ ♥♥♥Iloveyou♥♥♥ ♥♥Iloveyou♥♥ ♥Iloveyou♥ ♥Iloveyou♥ ♥♥Iloveyou♥♥ ♥♥♥Iloveyou♥♥♥ ♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥ ♥♥♥Iloveyou♥♥♥ ♥♥Iloveyou♥♥ ♥Iloveyou♥ ♥Iloveyou♥ ♥♥Iloveyou♥♥ ♥♥♥Iloveyou♥♥♥ ♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥ ♥♥♥Iloveyou♥♥♥ ♥♥Iloveyou♥♥ ♥Iloveyou♥ ♥Iloveyou♥ ♥♥Iloveyou♥♥ ♥♥♥Iloveyou♥♥♥ ♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥ ♥♥♥Iloveyou♥♥♥ ♥♥Iloveyou♥♥ ♥Iloveyou♥ ♥Iloveyou♥ ♥♥Iloveyou♥♥ ♥♥♥Iloveyou♥♥♥ ♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥ ♥♥♥Iloveyou♥♥♥ ♥♥Iloveyou♥♥
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوای خدا می باشد