ساینا گلیساینا گلی، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

آوای خدا

روایت تصویری از 20 ماهگی- اثاث کشی به کرج

1392/5/25 14:41
نویسنده : سمیرا
446 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنینم

چند روز دیگه 21 ماهه می شی و تو این ماه اونقدر اتفاقهای جورواجور افتاده که من اصلا وقت نکردم زودتر بیام و بیست ماهگیت رو تبریک بگم. ماشاله خیلی شیرین و دلبر شدی خیلی زیاد . کاملا حرفامون رو می فهمی. خیلی خوب همه چیز یادت می مونه حتی چیزهایی که مال چند ماه قبله.

29 تیر 92 در حال دیدن عمو پورنگ که عاشقشیییییی

متاسفانه این ماه خیلی تی وی دیدی. منم چون خیلی کار داشتم می ذاشتم ببینی.

این عکسو فقط به خاطر لبات گذاتم.

 تی وی دیدن رو داری؟؟؟؟

 

عاشق خنده های زورکیتم.

7 یا 8 مرداد خونه عمو جون که عاشق سرسره شدی.

داریم با خاله مینا و رادین جونم می ریم پارک

وروجک ها

یعنی عاشق الاکلنگی زیادها

عاشقتم خاله جون

عشقای من کنار هم نشستن البته هر کدوم سرشون به کار خودشونه

تو اثاث کشی خیلی بهت خوش می گذشت کلا خونه بهم ریخته شده بود هر کاری می خواستی می کردی به خیلی چیزها دسترسی داشتی و اینکه کارتن ها رو پله می کردی می رفتی بالا.

اولین بار استفاده از رنگ انگشتی

بدیش اینه که رو دیوارم برام نقاشی می کنی.

وقتی هم دستت رنگی می شه می گی بشور.

و بلاخره روز شنبه 18 مرداد بعد از اثاث کشی که با هم رفتیم آتشگاه.

خیلی خوش گذشت. ممنون عمو جون. ممنون خاله جون.

فدای لبخندت

و اینهم یه مامان نیمه خسته

پنجشنبه به خاله مینا زحمت دادیم شما رو گذاشتیم پیشش تا به کارها برسیم شما هم حسابی با خاله جور شدی. طوریکه وقتی اومدم اصلا از بغل خاله مینا نمی یومدی پایین. کلا می خواستی پیشش بمونی. اولین اسمی هم که راحت و بدون اشتباه گفتی مینا بود. الانم همه اش راه می ری می گی: عمو سُرسُر مَنو یعنی عمو سرسره خریده ممنونم و در خونه رو نشون می دی می گی : خاله یعنی بریم پیش خاله مینا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

یاسی خاله هیلدا
24 مرداد 92 10:18
فددددددددات بشم من
من که دلم برای دیدن تو یه ذره شده بود عشقم
قربونت برم من با خنده هات با اون لبای قشنگت
نرگس جون مبارکه خونه جدید خسته نباشین ولی چرا انقدر دور
عشق منو یه عالمه ببوس


قربوووووووووووون خاله مهربونم بشم.
ما هم همینطوریم خاله. دلمون تنگیده حسابی.
ممنون عزیزم. چند سالی بود تصمیم داشتیم بیایم کرج حالا قسمت شد. چشم ما هم روی ماهتونو می بوسیم. بوووووووووووووووووووووس
نسیم-مامان آرتین
26 مرداد 92 12:00
نرگس جون خونه جدید مبارکتون باشه ایشالا هر جا که هستید همیشه خوش باشید روی گل دخترمو 10000تا ببوس


ممنون نسیم جون ما هم می بوسیمتون یه عالمه هزار تا.
مامان اهورا
26 مرداد 92 12:00
سلام عزیزم.وایییییییییییییییی...!!!!!!!!!!!!!!چقدر ماهی تو!!
مامانش با اجازه لینکتون کردم.اگه دوست داشتین یه سر هم به اهورای من بزنیدو براش یادگاری بنویسید.مرسی


سلام خاله جون. ممنون. ما هم لینکتون کردیم. بوووس
سارا (مامان درسا)
26 مرداد 92 18:54
حسابی خسته نباشین
شاید بعضی وقتها یه جاهایی آدم به نظر بیاد تنها شده اما واقعاً با وجود جاری و برادر شوهرت به نظر من تنها نیستی
من میام پیشت بدون دعوت البته عزیزم
دوستتون دارم و بازم خسته نباشین
این عروسک منو ببوس


ممنون سارا جونم.
بله عزیزم واقعا همینطوره.
خواهش می کنم عزیزم قدمت رو چشم. خونه خودتونه
ما هم خیلی دوستتون داریم.
چشم شما هم عشقمو ببوس
فرشته ام "امیرحسین"
27 مرداد 92 18:45
سلام نرگس جون خسته نباشی از اسباب کشی . فدای این دختر ناز و ملوس و خوردنی 21 ماهگیت هم مبارک عزیزم


سلام مریم جون. ممنون عزیزم. می بوسمتون یه عالمه. کم پیدایی ها؟؟؟؟؟
خاله مینا
27 مرداد 92 23:00
قربونت بره خاله...دلم برات خیلی تنگ شده جیگر...با اون لبای دلبرت..ایشالاه اومدن به خونه نو براتون خوش یمن باشه و همش اتفاقای خوب براتون بیا فته...ما که خیلی خوشحالیم به ما نزدیک شدین...خیلی خوش میگذره با هم...اینقدرم که شما شیرینی دل ادم تند تند تنگ میشه برات...زود زود به مامانی بگو بیاردت خونه ی خاله مینا...می بوسمت گل گلی..

خدانکنه خاله جونم. من اینقدر شما رو دوست دارم روزی هزار بار می گم خاله. منم دلم براتون تنگ شده. شما هم بیایین خونمون دیگه. مامانم که همه اش کار داره منو نمی یاره پیشتون(گریهههههههههههه)
انشاله اتفاقهای خوب همیشه برامون بیفته مینا جون. ما هم خیلی خوشحالیم نزدیک شما هستیم.
ما هم یه عالمه می بوسیمتون
مامان آرشیدا کوچولو
28 مرداد 92 15:59
ووووووااااااااااااااای اسباب کشی با یه نی نی کوچولو . چه حالی کرده ساینا خوش به حالش کلی بازی جدید بهش که نگفتی نکن ؟ قربون اون لب خوشمزه اش که اینقدر دلبره
بوس برای یه مامان نمونه و جوجوی وروجکش


واااااااااااااای نگو فکر می کردم تا یه 10 سالی از اثاث کشی خبری نباشه ولی نشد که نشد. بگذریم....
ساینا مه خیلی خوش گذروند نه بابا اینقدر بهش گفتم نکن دست نزن که الان خودش به خودش می گه نکن نه نه نه.
ممنون خاله خوشگلم. یه عالمه می بوسمتون
فاطمه (مامان آیلین)
2 شهریور 92 11:54
وااااااااااااای واقعا اسباب کشی سخته کشیدم که میگم اونم با یه فسقلی به هر حال ایشالا تو خونه جدید دلخوش و خوشبخت زندگی کنین ساینای گلم ماشالا چقد روز بروز خوشگلتر و خانومتر میشه . ببوسینش از طرف من و آیلین


واقعا سخته مخصوصا که ساینا تمام مدت اسباب کشی پیش خودمون بود. میون اثاث ها. ممنون عزیزم. انشاله. آیلین خوشگلمم ببوسین یه عالمه
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
8 شهریور 92 0:38
ای جانم عزیزم ما که تا الان سعادت نداشتیم ببینیمتون.خوبه حالا به هم نزدیک شدیمو وقت نمیشه به هم سر بزنیم.
وای عاشق اون تی وی نگاه کردنتم که ایستاده داری میبینی.
چه خنده ی از ته دلی می کنی عشقم وقتی از سرسره میای پایین.همیشه بخندی عزیز دلم.
میبینم که مامان نرگس واست تل گذاشته.به به به سلامتی خواهر جان خیلی بچم انعطاف پذیر شده که.
وای خدا جون رادین جونمو ناناز چه با ساینا جوئنم بازی می کنه.
مامان نیمه خسته خوبه ما که سعادت نداریم حضوری ببینیمت اینجا پاتوقی برای دیدن روی ماهت شده.خوشحال شدیم حسابی


سعادت نداشتیم الهه جون
یعنی عاشقه ها. عاشق عمو پورنگ . دیدی که؟
سرسره رو خیلی دوست داره. البته تا وقتی خودش نداشت بیشتر دوست می داشت.
بله دیگه خانوم شده می گم می خواهیم بریم بیرون باید مرتب باشی گوش می ده. البته هر وقت دلش بخواد.ههههههه
ممنون عزیزم. ما هم دوست داریم زودتر ببینیمت دوبایی البته. می بوسمتون
مادر آیاتای
19 شهریور 92 10:57
جابجاییتون مبارکه نرگس جون. به امید روزهای شاد شاد و سرشار از اتفاقات خوب توی خونه جدید. ولی فکر کنم با وجود این وروجکا اسباب کشی سخت باشه. خدا قوت خواهر. می بوسمتون.


ممنون عزیزم. انشاله. شاد شاد خیلی شاد. خیلی سخت بود. ممنون عزیزم. بوووووووووس
sima
18 آبان 92 7:40
خونه جدیدتون مبارک ، ایشاله هر جا که هستین همیشه خوش باشید...


ممنو سیما جون. بوووووووووووووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوای خدا می باشد